![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag använder rocketdock och jag använder återvinning bin på den så jag skulle vilja ta bort bin utanför mitt desktop.can detta ske?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rick klicka på den> ta bort?
| |||
| |||
| tryed att det inte finns någon delite .. |
|
| |||
| |||
| http://www.microsoft.com/windowsxp/u...ptember16.mspx Även om jag använder Desksweeper att snabbt dölja / visa skrivbordet ikoner. |
|
| |||
| |||
| Åh, jag är på Vista. Prova vad EF sade kompis. |
|
| |||
| |||
| Registreringsenheten och Mappalternativ metoder. Kopiera följande kod i notepad spara filen som Recycle.reg och sedan dubbelklicka på den. Efter import Recycle.reg i registret, en ny möjlighet som anges i dialogrutan Mappalternativ som låter dig konfigurera Papperskorgen ikonen. Citat:
1.In Utforskaren på Verktyg-menyn, klicka på Mappalternativ. 2.On fliken Visning, under Avancerade inställningar, gör något av följande: - Välj Visa ikonen Papperskorgen på skrivbordet kryssruta för att visa ikonen på skrivbordet. - Töm Visa ikonen Papperskorgen på skrivbordet kryssrutan för att ta bort ikonen från skrivbordet. |
|
| |||
| |||
| TACK YOUU arbetat en behandla ![]() Citat:
|
|
| |||
| |||
| På xp jag bara högerklicka på skrivbordet> Ordna ikoner efter> unchecked Visa skrivbordsikoner. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| How Do You Hide Computer Monitoring Software? | Dynomight44 | Virus, spionprogram och säkerhet | 7 | 16 november 2009 15:57 |
| MS Access 2003 Dölj / Gör osynliga val | Arvind Kushwaha | Office Suites & Applications | 0 | 4 juni 2009 14:35 |
| Hide My IP Program fråga | ken1 | General Software Chat | 7 | 26 maj 2008 05:56 |
| Göm eller visa | muay | Windows-operativsystem | 2 | 14 januari 2008 19:10 |
| Dölj IP-programvara | Combatwombat | General Software Chat | 1 | 15 juli 2007 07:28 |
| Thread Tools | |
| |