mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Hjemmenetværk - Need brugernavn og adgangskode for at få adgang til andre filer

Reply

Thread Tools
Old 2. juni 2009, 17:23
Ny Medlem Gruppen

Default Hjemmenetværk - Need brugernavn og adgangskode for at få adgang til andre filer

Hey gutter,
Jeg har for nylig købt en ny laptop. Nu vil jeg gerne slutte den til min ældre en (både kører Vista) via den trådløse router, så jeg kan dele filer. Fra forskning, jeg har lært, hvordan man kan finde de andre computere ved at gå til "net" i Start-menuen. Mit eneste problem er, når jeg går for at se den andens filer, det bliver bedt om et brugernavn og en adgangskode. Jeg har ingen idé om, hvilke slags brugernavn / adgangskode er det beder om. Please deler alle oplysninger, du måtte have.
Også, jeg ved, at når jeg formår at komme ind, vil det kun vise de filer udvalgt til at blive delt. Do you guys have vide hvordan jeg kan gennemse alle de filer.
Tak fyrene,
TBD
Old 2. juni 2009, 19:30
Donor-Gruppen

Default Hjemmenetværk - Need brugernavn og adgangskode for at få adgang til andre filer

Hi Briancmitchell,

Først - du kan se hver computer fra den anden computer korrekt?

Når du vil dele mellem computere, der ikke er i et domæne, som på et hjemmenetværk, du skal gøre nogle ting --

1) Opret en bruger-id på begge computere med det samme id og password.
2) Den ID du har lavet skal have rettigheder på begge computere til den mappe eller mappe, du ønsker at flytte filer mellem, har det at have skabe rettigheder, ville jeg ikke give et generisk brugernavn fulde rettigheder til mapper.
3) Når du opretter forbindelse til den andel, du bruger dette format:

\ \ targetcomputername \ share

og du vil bruge dette til id:

targetcomputername \ userid

Dette skulle få dig, hvor du ønsker at gå ...

Hope this helps ...

Mit system: Ouch

Processor (s):
Core 2 Quad@3.05 GHz
Bundkort:
ASUS P5K D / WiFi
RAM Hukommelse:
4 Gig
Grafikkort (r):
Nvidia 8500 GT
Lydkort:
To, indlejrede, SoundBlaster PIC 512
Harddisk (e):
SSD 64 Gig, 370 Gig, 400 Gig
Optisk drev (r):
2 DVD - + RW
Sag / PSU:
Antec 500W
Køling:
Thermalake, Train 3 Ton
Network / Internet:
Firewall hardware og software
Monitor (s):
Princeton 19 "LCD - Behov for et nyt.
Operating System (s):
XP, Win 7 32, Win 7 64
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
VPN-forbindelsen Issues - Det hænger at kontrollere brugernavn og adgangskode. ttoshiba Windows-operativsystemer 0 7 juni 2009 00:03
Visning af filer på hjemmenetværket andre steder fra. nickyb999 General Software Chat 2 27 januar 2009 13:39
Beskyttet med adgangskode. Doc-filer Tanto Office Suites & Applications 6 7 oktober 2008 12:35
Sådan password beskytte filer? Cew27 Virus, Spyware & Sikkerhed 16 8 februar 2008 14:25
Home Network - Deling af filer problem Movilla123 Networking, Modemer & VoIP 6 26 august 2007 09:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.