![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, Olen äskettäin ostanut uuden kannettavan tietokoneen. Nyt haluan liitä se minun older yksi (molemmat ovat käynnissä Vista) kautta langattoman reitittimen, jotta voin jakaa tiedostoja. Tutkimuksen, olen oppinut, kuinka löytää muut tietokoneet menemällä "verkko" in the start menu. Ainoa ongelma on, kun siirryn lukemaan toistensa tiedostoja, se kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa. Minulla ei ole aavistustakaan, millaisia käyttäjätunnus / salasana on pyytävät. Please osuus kaikista info saatat olla. Lisäksi tiedän, että kerran en onnistunut saamaan, se näkyy vain tiedostot valittu jaetaan. Onko teillä on tietää, miten voin selata kaikkia tiedostoja. Kiitos pojat, TBD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Briancmitchell, Ensinnäkin - näet jokaisen tietokoneen toiseen tietokoneeseen oikein? Kun haluat jakaa välillä tietokoneisiin, jotka eivät ole toimialueen kuten Kotiverkossa joudut tekemään joitakin asioita -- 1) Luo käyttäjätunnus molempiin tietokoneisiin, joissa on sama tunnus ja salasana. 2) ID teit on oltava oikeudet sekä tietokoneiden hakemistoon tai kansio, jonka haluat siirtää tiedostoja, se on luoda oikeuksia, en halua antaa yleinen käyttäjä id täydet oikeudet kansiot. 3) Kun muodostat osuus käytät tätä muotoa: \ \ targetcomputername \ jakoresurssi ja haluat käyttää tätä varten id: targetcomputername \ käyttäjätunnuksesi Tämä on sinulle, jos haluat mennä ... Hope this helps ...
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| VPN-yhteyden kysymykset - Se jumittuu todentamista käyttäjätunnus ja salasana. | ttoshiba | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 7th Jun 2009 00:03 |
| Katseleminen kuvaa Kotiverkossa muualta. | nickyb999 | General Software Chat | 2 | 27th Jan 2009 13:39 |
| Suojattu salasanalla. Doc-tiedostot | Tanto | Office Suites & Applications | 6 | 7. Lokakuu 2008 12:35 |
| Kuinka suojata salasanalla tiedostoja? | Cew27 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 16 | 8th Feb 2008 14:25 |
| Home Network - Tiedostojen jako ongelma | Movilla123 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 6 | 26th Aug 2007 09:53 |
| Thread Tools | |
| |