mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Thuisnetwerk - Noodzaak gebruikersnaam en wachtwoord om toegang te krijgen tot andere bestanden

Reply

Thread Tools
Old De 2 juni 2009, 17:23
Nieuw Lid Fractie

Default Thuisnetwerk - Noodzaak gebruikersnaam en wachtwoord om toegang te krijgen tot andere bestanden

Hey guys,
Ik kocht onlangs een nieuwe laptop. Nu wil ik aansluiten op mijn oudere een (zowel draaien Vista) via de draadloze router, zodat ik kan de bestanden. Uit onderzoek, heb ik geleerd hoe u de andere computers door naar "netwerk" in het startmenu. Mijn enige probleem is, toen ik naar de andere bestanden, vraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord. Ik heb geen idee wat voor gebruikersnaam / wachtwoord is het vragen. Gelieve delen info je zou kunnen hebben.
Ook weet ik dat ik ooit in slagen om in, dan zal alleen de geselecteerde bestanden worden gedeeld. Doen jullie moeten weten hoe ik kan bladeren door alle bestanden.
Bedankt jongens,
TBD
Old De 2 juni 2009, 19:30
Donor Groep

Default Thuisnetwerk - Noodzaak gebruikersnaam en wachtwoord om toegang te krijgen tot andere bestanden

Hi Briancmitchell,

Eerste - je ziet elke computer van de andere computer correct?

Wanneer u wilt delen tussen aan computers die niet in een domein, zoals op een thuisnetwerk u hoeft te doen, sommige dingen --

1) Maak een gebruikers-ID op beide computers met dezelfde id en wachtwoord.
2) De ID die u gemaakt heeft om de rechten op beide computers naar de map of de map die u wilt verplaatsen van bestanden tussen, het heeft te maken rechten, ik zou niet een generieke user id volledige rechten op de mappen.
3) Wanneer u verbinding maakt met het aandeel dat u gebruikt dit formaat:

\ \ targetcomputername \ share

en gebruikt u deze voor de id:

targetcomputername \ UserID

Dit moet je waar je wil gaan ...

Hoop dat dit helpt ...

Mijn Systeem: Ouch

Processor (s):
Core 2 Quad@3.05 GHz
Moederbord:
ASUS P5K D / WiFi
RAM Geheugen:
4 Gig
Graphics Card (s):
Nvidia 8500 GT
Sound Card:
Twee, embedded, SoundBlaster PIC 512
Hard Drive (s):
SSD 64 Gig, 370 Gig, 400 Gig
Optische Drive (s):
2 DVD - + RW
Case / PSU:
Antec 500W
Koeling:
Thermalake, trein 3 Ton
Netwerk / Internet:
Firewall-hardware en-software
Monitor (s):
Princeton 19 "LCD - Nood aan een nieuwe.
Operating System (s):
XP, Win 7 32, Win 7 64
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
VPN-verbinding Issues - Het blijft hangen op de verificatie van gebruikersnaam en wachtwoord. ttoshiba Windows besturingssystemen 0 De 7 juni 2009 00:03
Bekijken van bestanden op thuisnetwerk van elders. nickyb999 Algemene programmatuurnoot Chat 2 27 Jan 2009 13:39
Wachtwoord beschermd. Doc bestanden Tanto Office Suites & Toepassingen 6 7th Oct 2008 12:35
Hoe te beveiligen met een wachtwoord bestanden? Cew27 Virus, spyware & Security 16 8 feb 2008 14:25
Home Network - Het delen van bestanden probleem Movilla123 Netwerken, modems & VoIP 6 26 aug 2007 09:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.