![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey guys, Ik kocht onlangs een nieuwe laptop. Nu wil ik aansluiten op mijn oudere een (zowel draaien Vista) via de draadloze router, zodat ik kan de bestanden. Uit onderzoek, heb ik geleerd hoe u de andere computers door naar "netwerk" in het startmenu. Mijn enige probleem is, toen ik naar de andere bestanden, vraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord. Ik heb geen idee wat voor gebruikersnaam / wachtwoord is het vragen. Gelieve delen info je zou kunnen hebben. Ook weet ik dat ik ooit in slagen om in, dan zal alleen de geselecteerde bestanden worden gedeeld. Doen jullie moeten weten hoe ik kan bladeren door alle bestanden. Bedankt jongens, TBD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Briancmitchell, Eerste - je ziet elke computer van de andere computer correct? Wanneer u wilt delen tussen aan computers die niet in een domein, zoals op een thuisnetwerk u hoeft te doen, sommige dingen -- 1) Maak een gebruikers-ID op beide computers met dezelfde id en wachtwoord. 2) De ID die u gemaakt heeft om de rechten op beide computers naar de map of de map die u wilt verplaatsen van bestanden tussen, het heeft te maken rechten, ik zou niet een generieke user id volledige rechten op de mappen. 3) Wanneer u verbinding maakt met het aandeel dat u gebruikt dit formaat: \ \ targetcomputername \ share en gebruikt u deze voor de id: targetcomputername \ UserID Dit moet je waar je wil gaan ... Hoop dat dit helpt ...
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| VPN-verbinding Issues - Het blijft hangen op de verificatie van gebruikersnaam en wachtwoord. | ttoshiba | Windows besturingssystemen | 0 | De 7 juni 2009 00:03 |
| Bekijken van bestanden op thuisnetwerk van elders. | nickyb999 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 27 Jan 2009 13:39 |
| Wachtwoord beschermd. Doc bestanden | Tanto | Office Suites & Toepassingen | 6 | 7th Oct 2008 12:35 |
| Hoe te beveiligen met een wachtwoord bestanden? | Cew27 | Virus, spyware & Security | 16 | 8 feb 2008 14:25 |
| Home Network - Het delen van bestanden probleem | Movilla123 | Netwerken, modems & VoIP | 6 | 26 aug 2007 09:53 |
| Thread Tools | |
| |