![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen rakentaa rig ja kaikki osat olla täällä perjantaina, mutta minulla ei ole käyttöjärjestelmä. Tiedän, minun on 64-bittinen, mutta minun pitäisi saada Home Premium tai Ultimate. Oma osien luettelo on seuraava: Radeon HD 4850 Blu ray-asema 4 GB corsiar Dominator ram Intel Core Duo E8500 wolfdale Gigabyte UD3P P45 mobo Corsair 450w PSU Aion käyttää sitä enimmäkseen tiedotusvälineiden rig mutta aion suorittaa tiettyjä Crysis tyyppi pelejä, mutta ei mitään sen jälkeen, ja AutoCAD. Minä vain kallistuksen päättää, jos se kannattaa ylimääräinen taikina b / c Tiger Direct on 64bit Home Premium on 110 dollaria. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.microsoft.com/windows/win...s/default.aspx
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisin säästänyt rahaa ja mennyt mitään ei Ultimate koska en käytä mitään Ultimate Lisähintojen (tuhlausta) i Poistetaan / uninstalled suurin osa
|
| |||
| |||
| Joo, Home Premium on jokseenkin kaiken, mitä tarvitset ja on parempi hinta sitten Business tai Ultimate. |
|
| |||
| |||
| Että mitä ajattelin samoin. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko mahdollista siirtyä Vista Home 7 Ultimate? | Haun | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 19 syyskuu 2009 19:45 |
| IE8 Käynnistys ongelma Vista Home Premium SP2 | dmetria | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 17th Jun 2009 08:12 |
| Ongelma asennus Vista Home Premium | jimbeis462 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 9. Lokakuu 2008 00:17 |
| Kuinka paljon HDD space do i osio Vista Home Premium 64-bittinen? | Compasky | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 28th Jan 2008 21:54 |
| IE7 ei toimi Vista Home Premium | HistoryGirl | Web-selaimet ja FTP Clients | 8 | 20 Sep 2007 11:55 |
| Thread Tools | |
| |