![]() |
|
| |||
| |||
| Jag bygger en riggen och alla mina delar kommer att vara här på fredag, men jag har inget OS. Jag vet att jag behöver 64 bitar men ska jag få Home Premium eller Ultimate. Min delar listan är följande: Radeon HD 4850 Blu ray-enhet 4 GB corsiar Dominator RAM Intel Core Duo E8500 wolfdale Gigabyte UD3P P45 mobo Corsair 450W PSU Jag kommer att använda det mesta som en media riggen men jag kommer att köra några Häxkungens typ spel, men ingenting utöver det och AutoCAD. Jag cant avgöra om det är värt de extra deg B / C Tiger Direct har 64bit Home Premium för $ 110. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.microsoft.com/windows/win...s/default.aspx
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag kunde med sparade pengar och gått för någonting inte Ultimate eftersom jag inte använder någon av Ultimate Extras (slöseri med pengar) Jag utgår / avinstallerat det mesta
|
| |||
| |||
| Ja, Home Premium har i stort sett allt du behöver och till ett bättre pris punkt då Business eller Ultimate. |
|
| |||
| |||
| Det var vad jag tänkte också. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Är det möjligt att gå från Vista Home to 7 Ultimate? | Haun | Windows-operativsystem | 4 | 19 September 2009 19:45 |
| IE8 startproblemet på Vista Home Premium SP2 | dmetria | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 17 juni 2009 08:12 |
| Problem med installation av Vista Home Premium | jimbeis462 | Windows-operativsystem | 4 | 9 oktober 2008 00:17 |
| Hur mycket hårddisk utrymme gör jag partition för Vista Home Premium 64-bitars? | Compasky | Windows-operativsystem | 1 | 28 januari 2008 21:54 |
| IE7 inte fungerar på Vista Home Premium | HistoryGirl | Webbläsare & FTP Klienter | 8 | 20:e sep 2007 11:55 |
| Thread Tools | |
| |