![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej folkens, er der alligevel for at gøre Windows Vista slå hurtigere og Sluk hurtigere tak. Tak. Aske |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kunne du forsøge at bringe dem i hybernation i stedet for at lukke ned, som skal være en meget hurtigere
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan også se hvilke programmer indlæses ved start .. Start -- Løbe Type msconfig Klik på Start, og se, hvad der, og hvis du ikke har brug for det til automatisk at starte derefter slå den fra. Hvis du er usikker på, hvad et af de programmer er stille her eller Google dem først, før deaktivere dem.
|
| |||
| |||
| Citat:
hiya tak for svaret. Jeg har allerede gjort det, men hvad der frustrerer mig er den shutdown. Er der noget, der kan fremskynde dette |
|
| |||
| |||
| Du kan forsøge at ændre, hvor længe Vista vil vente, når de prøver at dræbe en proces, når systemet lukkes. 1. Åben regedit.exe 2. Naviger til [HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Contro l] 3. Ændre værdien af "WaitToKillServiceTimeout" til 5000 Sørg for, at du har et system gendannelsespunkt indstillet, før du gør dette. Hvad det i grunden gør, er at reducere den tid, det vil vente, før den automatisk vil dræbe processer, der ikke reagerer på først. Jeg tror, at den standard er 20.000 (20 sekunder), så du kan bringe den ned så langt som du vil, men jeg foreslår, opholder sig over 1000.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Citat:
tak du makker. Jeg har allerede bemærket det lukker hurtigere. Aske |
|
| |||
| |||
| Citat:
Hvor meget hurtigere tror du det går ned?
|
| |||
| |||
| og det bruges til at tage atleaset 1 min. nu sine omkring 20 sek ca. Kender du andre tips til at gøre det hurtigt gerne xp, som når du bruger det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor meget RAM har du, Vista ideelt behov 2GB minimum.
| |||
| |||
| Citat:
Har du defragmenteret din HD for nylig?