![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi folks, onko kuitenkin tehdä Windows Vistan päälle nopeammin ja Katkaise nopeammin kiitos. Kiitos. Ash |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| voit yrittää ottaa sen hybernation sammumisen sijaan, että olisi paljon nopeammin
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voit myös katsoa, mitä ohjelmia kuormitus käynnistyksen .. Alku -- Juosta Tyyppi msconfig Valitse Käynnistys ja katso whats olemassa ja jos et tarvitse sitä automaattisesti aloittaa sitten poista se. Jos olet epävarma mitä tahansa ohjelmien kysyä täällä tai Google niitä ennen kuin poistat ne.
|
| |||
| |||
| Quote:
Hei kiitos vastauksesta. Olen jo tehnyt tämän, mutta mikä turhauttaa minua on shutdown. Onko mitään, mikä voi nopeus tämän |
|
| |||
| |||
| Voit kokeilla muuttuviin kuinka kauan Vista odottaa, kun yritettiin tappaa prosessi sammutuksen. 1. Avata regedit.exe 2. Navigoi [HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Contro l] 3. Muuta arvoa "WaitToKillServiceTimeout" on 5000 Varmista, että Järjestelmän palauttaminen Kohta asettaa ennen tämän tekemistä. Mitä se oikeastaan ei on lyhentää se odottaa, ennen kuin se tulee automaattisesti tappaa prosesseja, jotka eivät vastaa aluksi. Uskon, että oletus on 20.000 (20 sekuntia), jotta voit nostaa sen alas niin paljon kuin haluat, mutta ehdotan oleskelevat yli 1000.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Quote:
kiittää teitä perämies. Olen jo huomannut sen sulkemista nopeammin. Ash |
|
| |||
| |||
| Quote:
Kuinka paljon nopeammin luulet se menee alas?
|
| |||
| |||
| hyvin se käyttää sellaista atleaset 1 min. nyt sen noin 20 sekuntia approx. sinä tiedät mitään muita vinkkejä, jotta se nopeasti kuin xp, kuten silloin, kun käytät sitä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuinka paljon RAM teillä on, Vista ihannetapauksessa tarpeet 2GB minimiin.
| |||
| |||
| Quote:
Oletko defragmented HD äskettäin?
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mikä CPU on nopeampi? | TTHJames | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 19th Jun 2009 10:20 |
| Minulla on P / B-1379 Pakoll mutta haluaisi tehdä nopeammin. | cragtom | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 28th Feb 2009 17:11 |
| Kuinka tehdä tietokone Hieman nopeammin Messing Tietoa kanssa Prosessori | tolet | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 11th Feb 2009 15:09 |
| Nopeampi Fox | Cew27 | Web-selaimet ja FTP Clients | 2 | 4. Jan 2008 13:35 |
| Kumpi on nopeampi? | Pizzle | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 19. Sep 2007 11:02 |
| Thread Tools | |
| |