![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi luitjes, is er dan toch te maken van Windows Vista op zijn beurt sneller en sneller Schakel alstublieft. Bedankt. Ash |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| je zou kunnen proberen het in hybernation in plaats van afgesloten, dat moet een stuk sneller
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt ook zien welke programma's laadt bij het opstarten .. Start -- Rennen Type msconfig Klik op Opstarten en zie wat daar en als u niet nodig heeft om automatisch starten vervolgens uitschakelen. Als u niet zeker weet wat een van de programma's zijn hier vragen of Google ze eerst voordat ze.
|
| |||
| |||
| Citaat:
Hiya bedankt voor het antwoord. Ik heb het al gedaan, maar wat frustreert mij is het afsluitprobleem. Is er iets dat kan de snelheid van deze aansluiting |
|
| |||
| |||
| U kunt proberen veranderende hoe lang Vista wachten als je probeert je te vermoorden een proces bij het afsluiten. 1. Open regedit.exe 2. Navigeer naar [HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ contro l] 3. Wijzig de waarde van "WaitToKillServiceTimeout" aan 5000 Zorg ervoor dat u een System Restore Point ingesteld voordat u dit doet. Wat het in feite doet is de tijd het zal wachten voordat zij automatisch doden processen die niet reageren op het eerste. Ik denk dat de standaard is 20.000 (20 seconden), zodat u kunt het naar beneden brengen wat je wilt, maar ik blijf boven 1.000.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Citaat:
dank je vriend. Ik heb al gemerkt dat de sluiting van sneller. Ash |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Hoeveel sneller denk je dat hij naar beneden gaat?
|
| |||
| |||
| Citaat:
goed dat gebruikt wordt om atleaset 1 min. zijn nu ongeveer 20 seconden ongeveer. weet je alle andere tips om snel als xp, zoals in wanneer u het |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoeveel RAM heb je, Vista ideaal behoeften 2GB minimum.
| |||
| |||
| Citaat:
Hebt u uw HD-gedefragmenteerde onlangs?
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Welke CPU is sneller? | TTHJames | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 19 jun 2009 10:20 |
| Ik heb een P / B 1379 Comp maar wil Sneller. | cragtom | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 28 feb 2009 17:11 |
| How to Make the Computer iets sneller door Messing Over de Processor | tolet | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 11 feb 2009 15:09 |
| Sneller Fox | Cew27 | Web Browsers & FTP Clients | 2 | De 4 januari 2008 13:35 |
| Welke is sneller? | Pizzle | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 19e sep 2007 11:02 |
| Thread Tools | |
| |