![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, er det likevel å gjøre Windows Vista slår på raskere og Slå av raskere takk. Takk. Ash |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan du prøve å sette den inn hybernation stedet for å avslutte, som skal være mye raskere
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan også se hvilke programmer som lastes inn ved oppstart .. Start -- Løpe Type msconfig Klikk på Oppstart og se hva som finnes, og hvis du trenger den ikke automatisk start deretter deaktivere den. Hvis du er usikker på hva noen av programmene som er stille her eller Google dem først før du deaktiverer dem.
|
| |||
| |||
| Sitat:
hiya Takk for svar. Jeg har allerede gjort dette, men hva frustrates meg er stansen. Er det noe som kan gi opp |
|
| |||
| |||
| Du kan prøve å endre hvor lenge Vista vil vente når du prøver å drepe en prosess ved avslutning. 1. Åpen regedit.exe 2. Naviger til [HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Contro l] 3. Endre verdien for "WaitToKillServiceTimeout" til 5000 Kontroller at du har et systemgjenopprettingspunkt stille før du gjør dette. Hva det utgangspunktet gjør er å redusere tiden det skal vente før den automatisk vil drepe prosesser som ikke svarer på først. Jeg tror standard er 20.000 (20 sekunder) slik at du kan hente den ned så langt du vil, men jeg foreslår bor over 1.000.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Sitat:
takket deg kompis. Jeg har allerede lagt merke til det stenge ned raskere. Ash |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Hvor mye raskere tror du det går ned?
|
| |||
| |||
| vel det pleide å ta atleaset 1 min. nå sine ca 20 sec ca. Kjenner du andre tips for å gjøre det fort som xp, som når du bruker det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor mye RAM du har, Vista ideelt behov 2GB minimum.
| |||
| |||
| Sitat:
Har du defragmentert din HD nylig?