Hvordan kan jeg oprette en delt mappe mellem mit skrivebord med XP og min bærbare computer med Vista? Ah, jeg kan ikke huske præcis, hvordan du gør dette, men jeg tror, det er det.
Højreklik på mappen, skal du gå til Deling, hit Del denne mappe på netværket, skal du skrive et navn, hit tillade andre på nettet for at ændre filer. Tjek nettet navnet på denne computer. Gå til den anden computer på netværket, skal du gå til Min Computer, hit Tools -> Map netværksdrev. Vælg det drevbogstav, du vil have, og derefter skrive \ \ X \ Y, og hit Finish, hvor X er navnet på den computer på netværket, og Y er NETWORK navnet på den mappe (som du lægger i Del denne mappe på Netværk boks).
IIRC det er måden at gøre det.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子 Processor (s): Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz | Bundkort: MSI P6N SLI Platinum LGA 775 | RAM Hukommelse: 2GB Patriot Extreme Performance | Grafikkort (r): PNY 8800GTS 320MB | Lydkort: Sound Blaster Xtremegamer 7.1 | Harddisk (e): 80 GB + 500 GB | Optisk drev (r): 2x SATA | Sag / PSU: Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA | Køling: 4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen | Network / Internet: Qwest | Monitor (s): Dell 22 "S2209W (1920x1080) | Operating System (s): Windows XP + 7 | |