![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo,
Hvordan kan jeg opprette en delt mappe fra skrivebordet med XP og min laptop med Vista? De deler den samme ruteren. Jeg prøvde å gå av stickie i dette forumet, men når jeg forsøkt å gjøre nettverkskonfigurasjonen diskett bruker XP-maskin, fikk jeg feilmeldingen "Kan ikke kopiere netsetup: Ingen ID adresse merke ble funnet på disketten." Takk |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ah, jeg kan ikke huske nøyaktig hvordan du gjør dette, men jeg tror dette er det.
Høyreklikk mappen, går du Deling hit Del denne mappen på nettverket, kan du skrive inn et navn, hit tillate andre på nettverket for å endre filer. Kontroller navnet på nettverket av denne datamaskinen. Gå til en annen datamaskin på nettverket, gå til Min datamaskin, hit Verktøy -> Map Network Drive. Velg stasjonsbokstaven du ønsker, og skriv inn \ \ X \ Y, og trykk Fullfør, der X er navnet på datamaskinen på nettverket og Y er NETWORK navnet på mappen (som du putter i Del denne mappen på Nettverk-boksen). IIRC det er måten å gjøre det.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|