![]() |
|
| |||
| |||
| Du ved, at når du støder på en fejlmeddelelse, skal du få fat i pen og papir og omskrive det hele, fordi du vil blive spurgt, hvad det sagde ...... Men hvordan kan du udskrive dem? Til tider kan du bruge "print screen"-mulighed, men til tider ikke. Hvorfor er der ikke de har sat op med et "print"-knap? Du normalt ikke kan få fat i teksten med Ctrl c / v. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det skyldes, at computeren er en unormal uventede stat og det gik i panik. Pen og papir er alt hvad du har tilbage. Være taknemmelige monitorens stadig at fortælle dig det sidste gisp af den døende program, nogle problemer, vil ikke engang komme så langt.
| |||
| |||
| LOL vi rent faktisk gjorde det digitale kamera ting! Hvorfor ikke du skriver koden til at gøre dem udskriver automatisk til en printer eller en fil??? Du gerne være rige ud over dine drømme! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Du kan kopiere fejlmeddelelser ved at klikke på titellinjen i vinduet og trykke på CTRL-C. Citat:
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|