![]() |
|
| |||
| |||
| Je weet dat wanneer je een foutmelding, moet je pen en papier pakken en het allemaal transcriberen, want je wordt gevraagd wat zij zei ...... Maar hoe kunt u ze afdrukken? Soms kunt u gebruik maken van de "Print Screen"-optie, maar soms niet. Waarom zijn ze niet opgezet met een "print" knop? Je meestal niet kunnen grijpen de tekst met ctrl c / v. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat komt omdat de computer in een abnormale toestand onverwachte en het is in paniek. Pen en papier zijn alles wat je nog over hebt. Wees dankbaar van de monitor nog steeds om u te vertellen de laatste ademtocht van de stervende programma, zullen sommige problemen niet eens zo ver.
| |||
| |||
| LOL We daadwerkelijk heeft de digitale camera ding! Why Don't You code schrijven om ze te laten afdrukken automatisch naar een printer of een bestand??? Je zou rijk dan je dromen!! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| U kunt foutmeldingen door te klikken op de titelbalk van het venster en het raken van CTRL-C. Citaat:
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|