![]() |
|
| |||
| |||
| Du vet at når du får en feilmelding, må du hente penn og papir og transkribere alt, fordi du vil bli spurt om hva det er sagt ...... Men hvordan kan du skrive dem ut? Til tider kan du bruke "Print Screen" alternativet, men noen ganger ikke. Hvorfor er ikke de satt opp med en "print"-knappen? Du vanligvis ikke kan ta tak i teksten med ctrl c / v. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er fordi maskinen er i en unormal uventet tilstand og det er panicked. Penn og papir er alt du har igjen. Være takknemlig skjermens der fortsatt å fortelle deg det siste gispe av døende programmet noen problemer, vil ikke selv komme så langt.
| |||
| |||
| LOL vi egentlig gjorde digitalkameraet thing! Hvorfor ikke skrive kode for å gjøre dem utskriften automatisk til en skriver eller en fil?? Du vil bli rik utover drømmene dine! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Du kan kopiere feilmeldinger ved å klikke på tittellinjen i vinduet og trykke CTRL-C. Sitat:
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|