mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Hur kan du skriva ut felmeddelanden?

Reply

Thread Tools
Old 1 mars 2008, 10:36
New Member Group

Default Hur kan du skriva ut felmeddelanden?

Du vet att när du stöter på ett felmeddelande måste du ta penna och papper och transkribera allt eftersom du kommer att bli vad den sagt ......

Men hur kan du skriva ut dem?

Ibland kan du använda "Print Screen", men ibland inte.

Varför är inte de ställa upp med en "Skriv ut"-knappen?

Du brukar inte kan ta texten med ctrl c / v.
Old 1 mars 2008, 10:41
Givargruppen

Det beror på att datorn är i ett onormalt oväntade situationen och det är panik. Penna och papper är det enda du har kvar. Var tacksam bildskärmens kvar att berätta den sista flämtning av döende program, vissa problem kommer inte ens så långt.

Modern entusiaster av teknik hålla en digitalkamera från sin dator bara för att hantera stunder som dessa. De kan sedan skicka jpg.

Mitt System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moderkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (s):
nVidia Geforce 6600 512 MB
Ljudkort:
Cherry RS 6000 M tangentbord
Hårddisk (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s upprätthålla
Optisk enhet (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Mål / PSU:
Thermaltake Soprano
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA platta
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 1 mars 2008, 10:56
New Member Group

LOL vi faktiskt gjorde digitalkamera sak!

Varför ni inte skriva kod för att få dem att skriva ut automatiskt på en skrivare eller en fil?? Du skulle bli rik bortom dina drömmar!
Old 1 mars 2008, 20:34
Givargruppen

Du kan kopiera felmeddelanden genom att klicka på namnlisten i fönstret och trycka Ctrl-C.

Citat:
Varför ni inte skriva kod för att få dem att skriva ut automatiskt till en skrivare eller en fil???
Många ansökningar dumpa sina fel i en fil, och med dem gå till en skrivare varje gång skulle vara lite irriterande, särskilt för dem som skrev sina egna apps och fick dem hela tiden;)
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "

Mitt System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Moderkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (s):
PNY 8800GTS 320MB
Ljudkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hårddisk (s):
80GB + 500GB
Optisk enhet (er):
2x SATA
Mål / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Kylning:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nätverk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Vad betyder de här Windows Felmeddelanden Mean? Bubba General Software Chat 3 19 februari 2009 13:11
Serie av felmeddelanden teenee23 Windows-operativsystem 5 2 januari 2009 13:17
Hjälp gärna med IE7 och Firefox felmeddelanden Kazlane Webbläsare & FTP Klienter 6 20 januari 2008 09:38
Fortsätt att få felmeddelanden om varje program som försöker att köra MissKitten Windows-operativsystem 6 13 december 2007 08:22
Blå skärm felmeddelanden - HELP deno666 Windows-operativsystem 16 29 oktober 2007 23:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.