![]() |
|
| |||
| |||
| Du vet att när du stöter på ett felmeddelande måste du ta penna och papper och transkribera allt eftersom du kommer att bli vad den sagt ...... Men hur kan du skriva ut dem? Ibland kan du använda "Print Screen", men ibland inte. Varför är inte de ställa upp med en "Skriv ut"-knappen? Du brukar inte kan ta texten med ctrl c / v. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det beror på att datorn är i ett onormalt oväntade situationen och det är panik. Penna och papper är det enda du har kvar. Var tacksam bildskärmens kvar att berätta den sista flämtning av döende program, vissa problem kommer inte ens så långt.
| |||
| |||
| LOL vi faktiskt gjorde digitalkamera sak! Varför ni inte skriva kod för att få dem att skriva ut automatiskt på en skrivare eller en fil?? Du skulle bli rik bortom dina drömmar! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Du kan kopiera felmeddelanden genom att klicka på namnlisten i fönstret och trycka Ctrl-C. Citat:
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vad betyder de här Windows Felmeddelanden Mean? | Bubba | General Software Chat | 3 | 19 februari 2009 13:11 |
| Serie av felmeddelanden | teenee23 | Windows-operativsystem | 5 | 2 januari 2009 13:17 |
| Hjälp gärna med IE7 och Firefox felmeddelanden | Kazlane | Webbläsare & FTP Klienter | 6 | 20 januari 2008 09:38 |
| Fortsätt att få felmeddelanden om varje program som försöker att köra | MissKitten | Windows-operativsystem | 6 | 13 december 2007 08:22 |
| Blå skärm felmeddelanden - HELP | deno666 | Windows-operativsystem | 16 | 29 oktober 2007 23:24 |
| Thread Tools | |
| |