mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Sådan slettes alle Blokeret Afsendere fra Windows Mail i Vista

Reply

Thread Tools
Old 31. maj 2008, 04:42
Donor-Gruppen

Default Sådan slettes alle Blokeret Afsendere fra Windows Mail i Vista

Hvis, som jeg, du har tilføjet masser af afsendere til de blokerede afsendere listen i Windows Mail, har du måske bemærket, det tager en retfærdig, mens for Windows Mail til at åbne ..... i mit tilfælde omkring 13 sekunder.
Denne forsinkelse bliver længere, jo flere adresser, du tilføje ...... så hvad nu hvis du ønsker at slette dem alle, og starter igen? ..... og der er ingen mulighed for at gøre det inde fra Windows Mail, medmindre du sletter dem en ad gangen, hvilket kan tage dig hele dagen, hvis du har et betydeligt antal.
Der er en løsning, men ved hjælp af regedit.

Klik på Start-ikonet og skriv "regedit" i Start / søgefelt og trykke på "Enter"
Nu skal du rulle ned til HKEY_CURRENT_USER og navigere til den "Blokeret Afsendere List" ...... stien er:

HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows Mail \ Junk Mail \ Blokeret Afsendere List

Nu højreklikke på Blokeret Afsendere List mappe og vælge Slet fra pop op-menuen.

Det er det ..... Du kan nu starte forfra, og du vil bemærke Windows Mail åbner inden for en anden gang igen.
Vær forsigtig, ikke at ændre noget som helst andet, mens der i regedit, da dette kunne have en alvorlig skade sundheden for din Vista installation.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 28. sep 2008, 22:31
Medlem Gruppen

Default Sådan slettes alle Blokeret Afsendere fra Windows Mail i Vista

takket philthomas, at der er meget praktisk at vide, jeg var nysgerrig efter at jeg selv, jeg vil videregive information om nogle af mine venner ...........
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows Vista glemmer igen. Hjælp Please?! Won't Let Me Slet MIN EGEN mappe! KerrBearr XO Windows-operativsystemer 2 18 November 2009 14:10
Sådan Slet / Deaktiver Windows XP jimmiecu Windows-operativsystemer 19 15 februar 2009 22:23
En Vista program for at slette slettet? Haun General Software Chat 3 21. jan 2009 12:32
Windows Mail dfr200764 E-mail, VoIP og IM Discussion 4 20 august 2008 14:42
Slet Windows-komponenter? Xeon Windows-operativsystemer 2 30 juli 2008 10:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.