![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als, zoals ik, je hebt veel afzenders toegevoegd aan de lijst met geblokkeerde afzenders in Windows Mail, moet u wellicht gemerkt duurt het een eerlijke terwijl voor Windows Mail te openen ..... in mijn geval ongeveer 13 seconden.
Deze vertraging wordt langer, hoe meer u adressen toevoegen ...... maar wat als u wilt verwijderen en opnieuw te beginnen al? ..... ook is er geen optie om dit te doen vanuit Windows Mail, tenzij u ze een voor een tijd, die kan je de hele dag, als u beschikt over een aanzienlijk aantal. Er is een oplossing, echter, door gebruik te maken regedit. Klik op het pictogram Start en typ 'regedit' in het start / vak Zoeken en druk op "Enter" Nu ga naar HKEY_CURRENT_USER en navigeer naar de "Lijst met geblokkeerde afzenders" ...... het pad is: HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows Mail \ Junk Mail \ Lijst met geblokkeerde afzenders Nu klik met de rechtermuisknop op de map Lijst met geblokkeerde afzenders en selecteer Verwijderen uit het pop-up menu. Dat is het ..... U kunt nu beginnen en je zult merken Windows Mail opent binnen een seconde weer. Wees voorzichtig, niet om iets anders, terwijl in regedit, aangezien dit kan ernstige schade toebrengen aan de gezondheid van uw Vista-installatie. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| dankzij philthomas, dat is erg handig om te weten, ik was nieuwsgierig naar dat mezelf, ik zal de info op een aantal van mijn vrienden ........... |