mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Hvordan Slett alle blokkerte avsendere fra Windows Mail i Vista

Reply

Thread Tools
Old 31 mai 2008, 04:42
Donor Group

Default Hvordan Slett alle blokkerte avsendere fra Windows Mail i Vista

Hvis, som meg, har du lagt mange avsendere til listen over blokkerte avsendere i Windows Mail, har du kanskje lagt merke til det tar en god stund for Windows Mail for å åpne ..... i mitt tilfelle ca 13 sekunder.
Denne forsinkelsen blir lengre, flere adresser du legger ...... så hva hvis du vil slette dem og starte på nytt? ..... vel det er ingen mulighet til å gjøre dette fra Windows Mail, med mindre du sletter dem en om gangen, noe som kan ta deg hele dagen, hvis du har et betydelig antall.
Det er en løsning, men ved å bruke regedit.

Klikk på Start-ikonet og skriv inn "regedit" i Start / søk-boksen og trykke "Enter"
Nå blar du ned til HKEY_CURRENT_USER og naviger til "Blokkerte avsendere" ...... banen er:

HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows Mail \ Junk Mail \ Blokkerte avsendere

Nå høyreklikk på listen over blokkerte avsendere mappen og velg Slett fra pop up meny.

That's it ..... Du kan nå starte på nytt og du vil merke Windows Mail åpner opp innen et sekund igjen.
Vær forsiktig, ikke å endre noe annet, kunne mens i regedit, da dette alvorlig skade helsen din Vista installasjon.

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 28th Sep 2008, 22:31
Medlem Group

Default Hvordan Slett alle blokkerte avsendere fra Windows Mail i Vista

takk philthomas, som er svært nyttig å vite, var jeg nysgjerrig på det selv, vil jeg sende info til noen av mine venner ...........
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Windows Vista Svikter igjen. Hjelp Please?! Won't Let Me Slett min egen mappe! KerrBearr xo Windows-operativsystemer 2 18 november 2009 14:10
Hvordan Slett / Disable Windows XP jimmiecu Windows-operativsystemer 19 15 februar 2009 22:23
En Vista-programmet for å slette slettet? Haun General Software Chat 3 21 januar 2009 12:32
Windows Mail dfr200764 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 4 20 august 2008 14:42
Delete Windows-komponenter? Xeon Windows-operativsystemer 2 30 juli 2008 10:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.