mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Hvordan at slette filer, når "Access denied"?

Reply

Thread Tools
Old 13 oktober 2007, 12:20
Medlem Gruppen

Default Hvordan at slette filer, når "Access denied"?

Hej Kære venner,

Afinstalleres og fjernes et program, der frigøres ca 1Gig, men der er nogle rester lurer at plejer slette fordi Windows 2000 Pro siger "De kildefilen kan være i brug."

Den ene er en. Exe-fil
Tre er. Dll filer
Og den ene er en daglig logbog (som returnerer en "delingsfejl" når jeg forsøger at slette)

Der er intet i Startup, med usandsynligt undtagelse af mobsync.exe, ville lade disse "kick in 'på bootup.

Jeg har kigget i Management Console og sikret optagelse der for det er slået fra, så det kan ikke starte. Men jeg får "Adgang nægtet", når du forsøger at slette, selvom det er ikke filer der tilhører Microsoft eller Windows eller Internet Explorer.

Selv »cCleaner 'og' Wise Registry Cleaner 'kan ikke slette dem.

Alle idéer mine venner?
Old 13 oktober 2007, 12:56
Redaktør Gruppen

Download unlocker Her

Det skulle slippe af med dem:)

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 17. oktober 2007, 02:56
Medlem Gruppen

Takket SW,

Gjorde det, og det udgår de ulovlige varer.

Men jeg kan ikke slippe af med angivelsen i Services Management Console, at det oprindelige program havde skabt. Jeg har prøvet at køre de to registreringsdatabasen renser igen, uden held.

Hver gang jeg bootup er der et nyt system Log fejl 7000 LiveUpdate (navnet på den uønskede og udgår processen) siger, at det ikke starte, da det ikke kan finde vej (at jeg har slettet og ikke ønsker).

Jeg har fortalt den Console for at deaktivere den proces og ændret brugeren status til Guest, men jeg vil hellere slippe af processen, og alle relaterede filer (at jeg ikke kan finde og ved ikke eksisterer).

Alle ideer, hvordan du får dette sorteret min ven?

Ta meget.
Old 17. oktober 2007, 03:23
Medlem Gruppen

Beklager om dette fyrene, jeg var for sent til at redigere min sidste Post.

Jeg har siden fundet Norton Removal Tool fra deres hjemmeside her:

http://service1.symantec.com/SUPPORT...pkb=sharedtech

som bruges kun hvis afinstallationsprocessen er ikke tilfredsstillende, og produktet oprindeligt blev indhentet via din internetudbyder.

Der er andre værktøjer / anvisninger, hvis du har købt produktet, osv.

Jeg har endnu til at installere værktøjet, men du bedes acceptere mit ydmyge undskyldning til enhver tid du har spildt. I'll Post igen at rapportere om de Tool arbejdstimer.
Old 17. oktober 2007, 05:43
Redaktør Gruppen

Du burde have nævnt det var Norton makker.

Vi ville have peget du til værktøjet med det samme.

Citat:
Modtag min ydmyge undskyldning til enhver tid du har spildt.
Intet problem, vi er her for at hjælpe.

Old 17. oktober 2007, 13:44
Medlem Gruppen

Takket EF - kørte Norton Removal Tool og genstartet uden LiveUpdate i MSC og ingen fejl i Logbog logs - wooohoooooo

Jeg har nævnt det var en Norton ting, men jeg lærte paranoia om edb-sikkerhed emner i et offentligt forum opvejes mit behov for at få et hurtigt fix. Og hey, jeg har fundet en stor Unlocker - så mange tak, og undskyldninger for ikke at være up front til at begynde med.
Old 17. oktober 2007, 13:53
Redaktør Gruppen

Glad du fik det fungerede.

Et parti af velkendte produkter kan gerne gummi på dine sko, når det gælder fjernelse. Specielt Norton.

Det sagde de også har særlige metoder til fjernelse.

Må ikke bekymre dig om at nævne produktnavne. Hvis de er lovlige, vi har ingen problemer med det.

Skål!

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Pludselig Can't Access Website med "www" ocastell Web Design, Hosting & SEO 1 19. jun 2009 05:18
Er Oulook "belastning". Ost-filer ved start for? jmleugenio Office Suites & Applications 0 29. maj 2009 01:02
Excel Udskrivning - "Out of Memory. Gem eller Luk alle åbne filer eller programmer" Fejl ruipistola Digital Imaging & Printere 0 23. maj 2009 01:18
Dell inspirion 1721 - "Cant adgang disk forårsage bit locker slukket" Fejl chevycowgirl General Software Chat 1 20. apr 2009 09:09
Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". aechain Windows-operativsystemer 5 24 januar 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.