![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Folks, Uninstalled ja poistaa ohjelman, joka vapautti noin 1Gig, mutta siellä on joitakin jäänteiden väijyvä että tapana poistaa, koska Windows 2000 Pro lukee "lähde tiedosto saattaa olla käytössä." Yksi on. Exe-tiedosto Kolme. Dll-tiedostot Ja yksi on päivittäinen log (joka palauttaa "Sharing vastaisesti", kun yritän poistaa) Ei mikään käynnistys kanssa epätodennäköistä lukuun ottamatta mobsync.exe, se antaa näiden "isku" on käynnistyskansiosta. Olen tutustunut että Management Console ja varmistanut pääsyn siellä se ei ole käytössä, joten se ei voi aloittaa. Mutta silti saan "Käyttö estetty"-viestin, kun yritettiin poistaa, vaikka he eivät tiedostot kuuluvat Microsoftin tai Windows-tai Internet Explorer. Jopa "cCleaner" ja "Wise Registry Cleaner" ei voi poistaa niitä. Any ideas ystävilleni? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Kiitos SW, Ei, ja se poisti rikkonutta kohteita. ![]() Mutta en voi päästä eroon myös merkintä Palvelut Management Console, että alkuperäinen ohjelma oli luonut. Olen kokeillut käynnissä kahden rekisterin puhdistaja uudelleen, tuloksetta. Joka kerta olen käynnistyskansiosta siellä on uusi System Kirjaudu virhe 7000 LiveUpdaten (nimi, ei-toivotun ja poistetaan prosessi) sanomalla se ei käynnistynyt, koska se ei löydä polku (että olen poistetaan ja eivät halua). Olen kertonut Console poistaa ja muuttaa käyttäjän asema Asiakkaiden, mutta en halua päästä eroon prosessia ja siihen liittyviä tiedostoja (etten voi löytää ja eivät tiedä olemassa). Ideoita miten saada tämä LAJITTELE ystäväni? Ta paljon. |
|
| |||
| |||
| Pahoillani kaverit, olin liian myöhäistä muokata viimeinen Post. Olen vuodesta löytyi Norton Removal Tool-työkalun niiden sivusto tässä: http://service1.symantec.com/SUPPORT...pkb=sharedtech jota käytetään vain, jos poistat prosessi ei riitä, ja tuote on alun perin saatu kautta ISP. On muitakin Tools / ohjeita, jos olet ostanut tuotteen jne. Olen vielä asentaa Työkaluun, mutta hyväksy minun vaatimattoman pahoittelunsa tahansa olet hukkaan. I'll Post uudelleen kertomaan, onko Työkaluun toiminut. |
|
| |||
| |||
| Sinun olisi pitänyt mainita se oli Norton perämies. Me olisimme huomautti voit työkalu heti. Quote:
|
|
| |||
| |||
| Kiitos EF - juoksi Norton Removal Tool-työkalun ja käynnistetään ilman LiveUpdaten että MSC eikä virhe tapahtuman Viewer lokit - wooohoooooo ![]() Haluan olet mainittu se oli Norton asia, mutta olen oppinut vainoharhaisuus tietokoneohjelmista turvallisuuteen liittyviä kysymyksiä julkisen foorumin kuin minun on saatava nopeasti korjata. Ja hei, löysin paljon Unlocker - niin monet kiitokset, ja anteeksi, etten ollut edessä aluksi. |
|
| |||
| |||
| Kiva kun sain sen valmisteltuja. Paljon tunnettuja tuotteita voidaan kuten hartsi teidän kenkä, kun se tulee poistamista. Erityisesti Norton. Se sanoi, että he myös erityisiä menetelmiä poistettavaksi. Älä ole huolissasi viittaavat tuotteiden nimet. Jos ne ovat laillisia meillä ei ole ongelmia sen kanssa. Hurraa! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Yhtäkkiä Cannot Access-Web-sivuston kanssa "www" | ocastell | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 19th Jun 2009 05:18 |
| Onko Oulook kuormitus. Ost-tiedostoja käynnistyksen liian? | jmleugenio | Office Suites & Applications | 0 | 29. toukokuuta 2009 01:02 |
| Excel Painaminen - "Out of Memory. Tallenna tai Sulje kaikki avoimet tiedostot tai Sovellukset" Virhe | ruipistola | Digital Imaging & Tulostimet | 0 | 23. toukokuuta 2009 01:18 |
| Dell inspirion 1721 - "Cant pääsy levy aiheuttaa bittinen lokeroonsa pois päältä" Virhe | chevycowgirl | General Software Chat | 1 | 20th Apr 2009 09:09 |
| Läppäri ei käynnistymässä, "syntaksia" tai "disk error". | aechain | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 24th Jan 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |