mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Hoe te verwijderen bestanden als' Toegang geweigerd '?

Reply

Thread Tools
Old 13 okt 2007, 12:20
Lid Fractie

Hi Folks,

Verwijderd en verwijderd een programma dat vrijkomt over 1Gig, maar er is een aantal overblijfselen loerende dat wont verwijderen omdat Windows 2000 Pro, zegt "De bron is mogelijk in gebruik."

Een daarvan is een. Exe-bestand
Drie zijn. Dll-bestanden
En een daarvan is dagelijks een logboek (dat geeft een "Sharing violation 'wanneer ik probeer te verwijderen)

Er is niets in opstarten, met uitzondering van mobsync.exe onwaarschijnlijk, dat laat deze "kick in 'op het opstarten.

Ik heb in de Management Console en gezorgd voor de binnenkomst daar is uitgeschakeld, zodat het niet kan starten. Maar toch krijg ik het bericht 'Toegang geweigerd' als u probeert te verwijderen, hoewel ze niet bestanden die deel uitmaken van Microsoft of Windows of Internet Explorer.

Zelfs' cCleaner 'en' Wise Registry Cleaner 'kan niet verwijderen.

Any ideas mijn vrienden?
Old 13 okt 2007, 12:56
Moderator Groep

Download Unlocker Hier

Dat moeten ze kwijt:)

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 17 okt 2007, 02:56
Lid Fractie

Thanks SW,

Dat deed, en het schrappen van de gewraakte artikelen.

Maar ik kan me niet ontdoen van de vermelding in de Services Management Console dat het oorspronkelijke programma had gemaakt. Ik heb geprobeerd het uitvoeren van de twee register cleaners nogmaals, het heeft niets geholpen.

Elke keer als ik het opstarten is er een nieuwe systeem log fout LiveUpdate 7000 (de naam van het ongewenste en verwijderd proces) zegt dat het niet zo kan het niet vinden van de weg (die ik heb verwijderd en niet willen).

Ik heb verteld de console uit te schakelen op het proces en de veranderde status van de gebruiker te gast, maar ik liever te ontdoen van het proces en alle gerelateerde bestanden (die ik niet kan vinden en weet niet bestaan).

Enig idee hoe je dit gesorteerd mijn vriend?

Ta veel.
Old 17 okt 2007, 03:23
Lid Fractie

Sorry van deze jongens, ik was te laat om mijn vorige post.

Ik heb gevonden, aangezien de Norton Removal Tool van hun site hier:

http://service1.symantec.com/SUPPORT...pkb=sharedtech

die wordt alleen gebruikt als het verwijderen is niet voldoende en het product oorspronkelijk werd verkregen via uw ISP.

Er zijn andere tools / instructies als u het product hebt gekocht, enz.

Ik heb nog voor de installatie van de tool, maar mijn nederige excuses voor alle tijd die u hebt verspild. Ik kom Post opnieuw verslag uit te brengen of het hulpprogramma gewerkt.
Old 17 okt 2007, 05:43
Moderator Groep

U moet vermeld werd Norton mate.

Wij hebben u het hulpprogramma meteen.

Citaat:
Gelieve mijn nederige excuses voor alle tijd die u hebt verspild.
Geen zorgen, we zijn hier om te helpen.

Old 17 okt 2007, 13:44
Lid Fractie

Dankzij EF - liep de Norton Removal Tool en opnieuw opgestart zonder LiveUpdate in de MSC en geen fout in de Logboekinzage logs - wooohoooooo

Ik zou hebben gezegd was het een Norton ding, maar mijn geleerd paranoia over computerbeveiliging in een openbaar forum primeerden mijn behoefte bestaat aan een snelle oplossing. En hey, ik heb een grote Unlocker - zo veel dank, en excuses voor het niet op voorhand te beginnen.
Old 17 okt 2007, 13:53
Moderator Groep

Glad you got it worked out.

Een heleboel bekende producten kunnen worden als lijm op uw schoen als het gaat om verwijdering. Vooral Norton.

Dat zei zij ook specifieke methoden voor verwijdering.

Maak je geen zorgen over te vermelden product namen. Als ze wettelijke hebben wij geen problemen mee gehad.

Sante!

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.