![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei folkens,
Avinstallert og fjernet et program som frigjort om 1Gig, men det er noen rester lurking at wont slett fordi Windows 2000 Pro sier "The kildefil kan være i bruk." Den ene er en. Exe filen Tre er. Dll-filer Og ett er en daglig log (som returnerer en "Deling brudd" når jeg prøver å slette) Det er ingenting i oppstart, med usannsynlig unntak av mobsync.exe, som vil la disse "kick in" på bootup. Jeg har sett i Management Console og sikret oppføring der det er deaktivert, og kan derfor ikke starte. Men fortsatt får jeg det "Ingen tilgang" når du prøver å slette, selv om de ikke filene som tilhører Microsoft eller Windows eller Internet Explorer. Selv 'cCleaner og Wise Registry Cleaner "kan ikke slette dem. Ideer vennene mine? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
|
|||
|
|||
|
Takk SW,
Visste at det slettes de uakseptable eks. ![]() Men jeg kan ikke kvitte seg med oppføringen i Service Management Console at originalprogrammet hadde skapt. Jeg har prøvd å kjøre to registret rengjøringsmidler igjen, til ingen nytte. Hver gang jeg bootup det er en ny systemloggen feil 7000 LiveUpdate (navnet på den uønskede og slettet prosessen) sier det startet ikke som det ikke kan finne veien (som jeg har slettet og ikke vil). Jeg har fortalt det til å deaktivere prosessen og endret brukergrensesnittet for å gjest, men jeg vil heller bli kvitt prosessen og andre relaterte filer (som jeg ikke kan finne, og vet ikke eksisterer). Noen ideer om hvordan du får denne sortert vennen min? Ta mye. |
|
|
|||
|
|||
|
Beklager om dette folkens, jeg var for sent til å redigere mitt forrige innlegg.
Jeg har siden funnet Norton Removal Tool fra webområdet deres her: http://service1.symantec.com/SUPPORT...pkb=sharedtech som brukes kun hvis avinstalleringsprosessen er ikke tilstrekkelig og produktet opprinnelig ble innhentet via Internett-leverandøren. Det finnes andre verktøy / instruksjonene hvis du har kjøpt produktet, etc. Jeg har ennå til å installere verktøyet, men godta min ydmyke unnskyldninger for enhver tid du har kastet bort. Jeg vil Post igjen for å rapportere om verktøyet virket. |
|
|
|||
|
|||
|
Du burde ha nevnt det var Norton kompis.
Vi har pekt deg verktøyet straight away. Sitat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Takk EF - kjørte Norton Removal Tool og omstartet uten LiveUpdate i MSC og ingen feil i Hendelsesliste logs - wooohoooooo
![]() Jeg burde har nevnt det var en Norton ting, men jeg lærte paranoia om datamaskinen sikkerhetsspørsmål i et offentlig forum outweighed mine trenger å få en rask fiks. Og hei, jeg fant en stor Unlocker - så mange takk og unnskyldninger for ikke å bli opp foran å begynne med. |
|
|
|||
|
|||
|
Glad du har det fungert.
En rekke kjente produkter kan gjerne gom på skoen når det gjelder fjerning. Spesielt Norton. Det sa de også ha spesifikke metoder for fjerning. Ikke bekymre deg for å nevne produktnavn. Hvis de er lovlige har vi ingen problemer med det. Skål! |