![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Par uger siden jeg har installeret XP på min Vista computer (hvad en fejl!!). Jamen jeg mistede alle mine drivere og nu min computer er virkelig langsomt. Men jeg har bemærket, jeg stadig fik Vista filer, at jeg installerede tilbage når jeg netop havde Vista på min computer. Betyder det, jeg har stadig Vista nogle hvor på min computer, og jeg går tilbage til Vista, eller hvad? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvordan kan du vide, at du stadig har Vista filer på pc'en? Hvordan ser de ud?
| |||
| |||
| Jeg kan gå til min computer og jeg kan se mappen Program Files (x86) eller noget i den retning. Jeg er på en anden computer atm. |
|
| |||
| |||
| Tja, der ikke betyde noget, x86 betyder 32bit og kan være forbundet med nogen OS eller endda en smule software. Når du installerer XP du normalt format, så det er usandsynligt, Vista var tilbage, enten på den måde kan du ikke vende tilbage. Jeg vil sikkerhedskopiere noget vigtigt, stick i din Vista DVD og gøre en fuld format derefter installere. |
|
| |||
| |||
| Selvfølgelig min computer er ikke kommet med nogen diske. Så jeg er nødt til at gå købe Vista Jeg formoder. Når jeg har installeret XP hvorfor ikke det slette alle de filer, jeg havde på før? Hvis det er tilfældet, hvorfor er min computer virkelig langsom nu? |
|
| |||
| |||
| Din pc er sandsynligvis langsomt som du ikke har sat det op korrekt, har du installere alle dine drivere? Vista ville have været slettet, hvis du har en fuldt format, så hvis det er venstre om der er det ned til dig. Du kan også køre XP installere igen, denne gang slette alle partitioner og derefter tilføje dem igen, derefter FULL NTFS format. Efter gå i Enhedshåndtering og se, hvad chaufførerne er mangler, få dem fra din fabrikanter websted og installere dem. |
|
| |||
| |||
| Jeg har kun installeret bundkortet chauffører og mit netværk drivere. I guess I'll have for at forsøge at installere XP igen. Tak! |