vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Mistä tiedän, jos olen vielä Vista-tietokoneeseen?

Reply

Thread Tools
Old 22 maaliskuu 2009, 07:57
Uusi Jäsen

Default Mistä tiedän, jos olen vielä Vista-tietokoneeseen?

Pari viikkoa sitten asensin XP minun Vista-tietokoneeseen (mikä virhe!). No minä menetin kaikki ajurit ja nyt minun tietokone on todella hidasta. Mutta olen huomannut, olen silti saanut Vista-tiedostojen Asensin takaisin, kun olin juuri Vista-tietokoneeseen. Tarkoittaako tämä, olen vielä Vista joitakin jos tietokoneeseen ja menen takaisin Vista vai mitä?
Old 22 maaliskuu 2009, 07:59
Administrator Group

Miten tiedät, että sinulla on vielä Vista-tiedostoja tietokoneeseen? Miten ne erottuu joukosta?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 22 maaliskuu 2009, 08:01
Uusi Jäsen

En voi mennä minun tietokone ja näen kansio Program Files (x86) tai jotain. Olen toisessa tietokoneessa atm.
Old 22 maaliskuu 2009, 08:04
Administrator Group

No se ei tarkoita mitään, x86 tarkoittaa 32Bit ja voi liittyä mihin tahansa käyttöjärjestelmän tai jopa hieman ohjelmisto.

Kun olet asentanut XP normaaliin muotoon, joten on epätodennäköistä, Vista jäi, joko niin et voi roll back.

Haluan varmuuskopioida mitään tärkeää, sauva Vista DVD ja tehdä täydellinen muodossa asenna.
Old 22 maaliskuu 2009, 08:07
Uusi Jäsen

Tietenkin minun tietokone ei ole tullut mitään levyjä. Joten aion mennä ostamaan Vista kai. Kun olen asentanut XP: miksi ei se poistaa kaikki tiedostot minulla oli ennen? Jos se ei Miksi tietokone todella hidas nyt?
Old 22 maaliskuu 2009, 08:11
Administrator Group

Tietokoneessa luultavasti hidasta, koska et ole asettanut sen oikein, ei asennat kaikki ajurit?

Vista olisi poistettu jos ei kokonaan muodossa, joten jos se jätetään siellä on alas sinulle.

Voisit myös ajaa XP asennetaan uudelleen, tällä kertaa poistaa osioita, lisää sitten ne uudelleen, silloin NTFS-muodossa.

Jälkeen mennä Device Manager ja tarkista mitä ajureita puuttuu, saa niitä sinun valmistajan sivustossa ja asenna ne.
Old 22 maaliskuu 2009, 08:16
Uusi Jäsen

Olen vasta asentanut emolevyn ajurit ja minun verkko ajaja. Kai täytyy yrittää asentaa XP uudelleen. Kiitos!
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Vista PC tulostat XP Computer - Brother HL1440 seaturtle Digital Imaging & Tulostimet 0 13th Jun 2009 13:12
Vista ja XP: n samaan tietokoneeseen - mahdollista? ryannathans Windows-käyttöjärjestelmät 4 13th Jan 2009 08:53
En ole hauskaa asennat Vistan uusi tietokone. xarzu Windows-käyttöjärjestelmät 5 2. Huhtikuu 2008 08:39
Uusi tietokone ja Uusi IIS ongelmia Windows Vista xarzu Windows-käyttöjärjestelmät 2 1st Apr 2008 15:54
Voiko yksi ydin CPU tietokoneen käyttöä vista 64bit? cheesepuff Windows-käyttöjärjestelmät 1 13. marraskuu 2007 01:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.