![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Pari viikkoa sitten asensin XP minun Vista-tietokoneeseen (mikä virhe!). No minä menetin kaikki ajurit ja nyt minun tietokone on todella hidasta. Mutta olen huomannut, olen silti saanut Vista-tiedostojen Asensin takaisin, kun olin juuri Vista-tietokoneeseen. Tarkoittaako tämä, olen vielä Vista joitakin jos tietokoneeseen ja menen takaisin Vista vai mitä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miten tiedät, että sinulla on vielä Vista-tiedostoja tietokoneeseen? Miten ne erottuu joukosta?
| |||
| |||
| En voi mennä minun tietokone ja näen kansio Program Files (x86) tai jotain. Olen toisessa tietokoneessa atm. |
|
| |||
| |||
| No se ei tarkoita mitään, x86 tarkoittaa 32Bit ja voi liittyä mihin tahansa käyttöjärjestelmän tai jopa hieman ohjelmisto. Kun olet asentanut XP normaaliin muotoon, joten on epätodennäköistä, Vista jäi, joko niin et voi roll back. Haluan varmuuskopioida mitään tärkeää, sauva Vista DVD ja tehdä täydellinen muodossa asenna. |
|
| |||
| |||
| Tietenkin minun tietokone ei ole tullut mitään levyjä. Joten aion mennä ostamaan Vista kai. Kun olen asentanut XP: miksi ei se poistaa kaikki tiedostot minulla oli ennen? Jos se ei Miksi tietokone todella hidas nyt? |
|
| |||
| |||
| Tietokoneessa luultavasti hidasta, koska et ole asettanut sen oikein, ei asennat kaikki ajurit? Vista olisi poistettu jos ei kokonaan muodossa, joten jos se jätetään siellä on alas sinulle. Voisit myös ajaa XP asennetaan uudelleen, tällä kertaa poistaa osioita, lisää sitten ne uudelleen, silloin NTFS-muodossa. Jälkeen mennä Device Manager ja tarkista mitä ajureita puuttuu, saa niitä sinun valmistajan sivustossa ja asenna ne. |
|
| |||
| |||
| Olen vasta asentanut emolevyn ajurit ja minun verkko ajaja. Kai täytyy yrittää asentaa XP uudelleen. Kiitos! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Vista PC tulostat XP Computer - Brother HL1440 | seaturtle | Digital Imaging & Tulostimet | 0 | 13th Jun 2009 13:12 |
| Vista ja XP: n samaan tietokoneeseen - mahdollista? | ryannathans | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 13th Jan 2009 08:53 |
| En ole hauskaa asennat Vistan uusi tietokone. | xarzu | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 2. Huhtikuu 2008 08:39 |
| Uusi tietokone ja Uusi IIS ongelmia Windows Vista | xarzu | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 1st Apr 2008 15:54 |
| Voiko yksi ydin CPU tietokoneen käyttöä vista 64bit? | cheesepuff | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 13. marraskuu 2007 01:17 |
| Thread Tools | |
| |