mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Hoe weet ik of ik nog Vista op mijn computer?

Reply

Thread Tools
Old 22 maart 2009, 07:57
Nieuw Lid Fractie

Default Hoe weet ik of ik nog Vista op mijn computer?

Paar weken geleden heb ik XP geïnstalleerd op mijn Vista-computer (wat een fout!). Ik verloor al mijn chauffeurs en nu mijn computer is heel traag. Maar ik merkte ik nog steeds heb Vista-bestanden die ik geïnstalleerd terug toen ik net Vista op mijn computer. Betekent dit dat ik nog een aantal waar Vista op mijn computer en ik ga terug naar Vista of wat?
Old 22 maart 2009, 07:59
Administrator Group

Hoe weet je dat je nog steeds Vista bestanden op de pc? Hoe staan ze erop?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 22 maart 2009, 08:01
Nieuw Lid Fractie

Ik ga naar mijn computer en ik zie de map Program Files (x86) of zoiets. Ik ben op een andere computer atm.
Old 22 maart 2009, 08:04
Administrator Group

Nou dat betekent niet iets, x86 middel 32Bit en kunnen worden gekoppeld aan een OS of zelfs een stukje software.

Als je XP installeert u normaal formaat, dus het is onwaarschijnlijk Vista was links, hetzij manier kun je niet terugdraaien.

Ik wil een back-up van alles wat belangrijk is, blijf in uw Vista-dvd en doe een volledige formaat vervolgens installeren.
Old 22 maart 2009, 08:07
Nieuw Lid Fractie

Natuurlijk mijn computer kwam niet met een discs. Dus ik ga om te gaan kopen Vista neem ik aan. Toen ik XP geïnstalleerd waarom dit niet verwijder alle bestanden die ik had voordat? Als dat het geval is waarom is mijn computer erg traag nu?
Old 22 maart 2009, 08:11
Administrator Group

Uw pc is waarschijnlijk traag als u niet instellen kloppen, heeft u al uw stuurprogramma's te installeren?

Vista zou zijn verwijderd als u heeft een volledig formaat, dus als het met rust wordt gelaten op daar is het naar je.

U kunt ook het uitvoeren van de XP opnieuw installeren, dit keer verwijder alle partities, dan voeg ze toe, dan VOL NTFS formaat.

Na naar Apparaatbeheer en controleren wat bestuurders ontbreken, krijgen ze van de fabrikanten van uw website en installeren.
Old 22 mar 2009, 08:16
Nieuw Lid Fractie

Ik heb alleen de installatie van de moederbord drivers en mijn netwerk drivers. Ik denk dat ik je het moeten proberen en installeer XP opnieuw. Bedankt!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Vista pc afdrukken op XP Computer - Brother HL1440 seaturtle Digital Imaging & Printers 0 13 jun 2009 13:12
Vista en XP op dezelfde computer - mogelijk? ryannathans Windows besturingssystemen 4 13 Jan 2009 08:53
Ik ben geen plezier installeren van Vista op mijn nieuwe computer. xarzu Windows besturingssystemen 5 De 2 april 2008 08:39
Nieuwe computer en Nieuw IIS problemen met Windows Vista xarzu Windows besturingssystemen 2 De 1 april 2008 15:54
Kan een core CPU-gebruik Vista 64bit? cheesepuff Windows besturingssystemen 1 13 nov 2007 01:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.