![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Paar weken geleden heb ik XP geïnstalleerd op mijn Vista-computer (wat een fout!). Ik verloor al mijn chauffeurs en nu mijn computer is heel traag. Maar ik merkte ik nog steeds heb Vista-bestanden die ik geïnstalleerd terug toen ik net Vista op mijn computer. Betekent dit dat ik nog een aantal waar Vista op mijn computer en ik ga terug naar Vista of wat? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoe weet je dat je nog steeds Vista bestanden op de pc? Hoe staan ze erop?
| |||
| |||
| Ik ga naar mijn computer en ik zie de map Program Files (x86) of zoiets. Ik ben op een andere computer atm. |
|
| |||
| |||
| Nou dat betekent niet iets, x86 middel 32Bit en kunnen worden gekoppeld aan een OS of zelfs een stukje software. Als je XP installeert u normaal formaat, dus het is onwaarschijnlijk Vista was links, hetzij manier kun je niet terugdraaien. Ik wil een back-up van alles wat belangrijk is, blijf in uw Vista-dvd en doe een volledige formaat vervolgens installeren. |
|
| |||
| |||
| Natuurlijk mijn computer kwam niet met een discs. Dus ik ga om te gaan kopen Vista neem ik aan. Toen ik XP geïnstalleerd waarom dit niet verwijder alle bestanden die ik had voordat? Als dat het geval is waarom is mijn computer erg traag nu? |
|
| |||
| |||
| Uw pc is waarschijnlijk traag als u niet instellen kloppen, heeft u al uw stuurprogramma's te installeren? Vista zou zijn verwijderd als u heeft een volledig formaat, dus als het met rust wordt gelaten op daar is het naar je. U kunt ook het uitvoeren van de XP opnieuw installeren, dit keer verwijder alle partities, dan voeg ze toe, dan VOL NTFS formaat. Na naar Apparaatbeheer en controleren wat bestuurders ontbreken, krijgen ze van de fabrikanten van uw website en installeren. |
|
| |||
| |||
| Ik heb alleen de installatie van de moederbord drivers en mijn netwerk drivers. Ik denk dat ik je het moeten proberen en installeer XP opnieuw. Bedankt! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Vista pc afdrukken op XP Computer - Brother HL1440 | seaturtle | Digital Imaging & Printers | 0 | 13 jun 2009 13:12 |
| Vista en XP op dezelfde computer - mogelijk? | ryannathans | Windows besturingssystemen | 4 | 13 Jan 2009 08:53 |
| Ik ben geen plezier installeren van Vista op mijn nieuwe computer. | xarzu | Windows besturingssystemen | 5 | De 2 april 2008 08:39 |
| Nieuwe computer en Nieuw IIS problemen met Windows Vista | xarzu | Windows besturingssystemen | 2 | De 1 april 2008 15:54 |
| Kan een core CPU-gebruik Vista 64bit? | cheesepuff | Windows besturingssystemen | 1 | 13 nov 2007 01:17 |
| Thread Tools | |
| |