mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Hvordan vet jeg om jeg fremdeles har Vista på min datamaskin?

Reply

Thread Tools
Old 22 2009 Mar, 07:57
New Member Group

Default Hvordan vet jeg om jeg fremdeles har Vista på min datamaskin?

Par uker siden jeg installerte XP på min Vista maskin (what a mistake!). Vel jeg mistet all min sjåfører og nå datamaskinen min er veldig treg. Men jeg merket jeg fremdeles har Vista-filer som jeg installerte tilbake når jeg nettopp hadde Vista på maskinen min. Betyr dette at jeg fremdeles har Vista noen hvor på datamaskinen min og jeg går tilbake til Vista eller hva?
Old 22 2009 Mar, 07:59
Administrator Group

Hvordan vet du at du fremdeles har Vista filer på PCen? Hvordan står de ut?

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 22 2009 Mar, 08:01
New Member Group

Jeg kan gå til datamaskinen min, og jeg ser mappen Program Files (x86) eller noe sånt. Jeg er på en annen datamaskin atm.
Old 22 2009 Mar, 08:04
Administrator Group

Vel det betyr ikke noe, x86 betyr 32Bit og kan være knyttet til et operativsystem eller en bit av programvare.

Når du installerer XP på vanlig format, så det er usannsynlig Vista ble igjen, enten den måten kan du ikke rulle tilbake.

Jeg vil sikkerhetskopiere noe viktig, stav i din Vista DVD og gjøre en full format så installere.
Old 22 2009 Mar, 08:07
New Member Group

Selvfølgelig datamaskinen min kom ikke med noen plater. Så jeg er nødt til å gå kjøpe Vista vel. Når jeg installerte XP hvorfor gjorde ikke slette alle filene jeg hadde på før? Hvis det hvorfor er datamaskinen min veldig treg nå?
Old 22 2009 Mar, 08:11
Administrator Group

Din PC er sannsynligvis sakte som du ikke har satt den opp riktig, så du har installert alle drivere?

Vista ville ha blitt slettet hvis du gjorde en fullt format, så hvis det er igjen på det er det opp til deg.

Du kan også kjøre XP installere på nytt, denne gangen sletter alle partisjoner, deretter legge dem igjen, så FULL NTFS format.

Etter gå inn i enhetsbehandling og sjekke hvilke drivere mangler, få dem fra produsenter nettsted og installere dem.
Old 22 mars 2009, 08:16
New Member Group

Jeg bare installerte hovedkort drivere og mitt nettverk sjåførene. Jeg tror jeg må prøve og installere XP på nytt. Takk!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.