![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Par uker siden jeg installerte XP på min Vista maskin (what a mistake!). Vel jeg mistet all min sjåfører og nå datamaskinen min er veldig treg. Men jeg merket jeg fremdeles har Vista-filer som jeg installerte tilbake når jeg nettopp hadde Vista på maskinen min. Betyr dette at jeg fremdeles har Vista noen hvor på datamaskinen min og jeg går tilbake til Vista eller hva? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvordan vet du at du fremdeles har Vista filer på PCen? Hvordan står de ut?
| |||
| |||
| Jeg kan gå til datamaskinen min, og jeg ser mappen Program Files (x86) eller noe sånt. Jeg er på en annen datamaskin atm. |
|
| |||
| |||
| Vel det betyr ikke noe, x86 betyr 32Bit og kan være knyttet til et operativsystem eller en bit av programvare. Når du installerer XP på vanlig format, så det er usannsynlig Vista ble igjen, enten den måten kan du ikke rulle tilbake. Jeg vil sikkerhetskopiere noe viktig, stav i din Vista DVD og gjøre en full format så installere. |
|
| |||
| |||
| Selvfølgelig datamaskinen min kom ikke med noen plater. Så jeg er nødt til å gå kjøpe Vista vel. Når jeg installerte XP hvorfor gjorde ikke slette alle filene jeg hadde på før? Hvis det hvorfor er datamaskinen min veldig treg nå? |
|
| |||
| |||
| Din PC er sannsynligvis sakte som du ikke har satt den opp riktig, så du har installert alle drivere? Vista ville ha blitt slettet hvis du gjorde en fullt format, så hvis det er igjen på det er det opp til deg. Du kan også kjøre XP installere på nytt, denne gangen sletter alle partisjoner, deretter legge dem igjen, så FULL NTFS format. Etter gå inn i enhetsbehandling og sjekke hvilke drivere mangler, få dem fra produsenter nettsted og installere dem. |
|
| |||
| |||
| Jeg bare installerte hovedkort drivere og mitt nettverk sjåførene. Jeg tror jeg må prøve og installere XP på nytt. Takk! |