mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Hvordan kan jeg stoppe Windows sidebar lancering?

Reply

Thread Tools
Old 20 marts 2008, 13:45
Donor-Gruppen

Default Hvordan kan jeg stoppe Windows sidebar lancering?

Hej

I en eller anden måde fik Windows Sidepanel at lancere hver gang jeg starter min pc, men kan ikke huske, hvordan man kan stoppe det?

Alle råd modtages med tak!

Tak
Old 20 marts 2008, 13:57
Redaktør Gruppen

Default Hvordan kan jeg stoppe Windows sidebar lancering?

At konfigurere Windows Sidepanel ved at højreklikke på ikonet, der findes i meddelelsesområdet og vælge Egenskaber.

Windows SidebarProperties vindue vil blive lanceret. Hvis du ønsker at deaktivere Windows Sidepanel, fjerne markeringen i "Start sidepanelet, når Windows starter" mulighed.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Kraftigt pop fra højttalerne, når lanceringen audio program Gtrance Lyd, højtalere og MP3-afspillere 3 21. mar 2009 08:49
Sidebjælke nægter at anerkende min gadget! 4D (Fordy (Ford) Ollie General Software Chat 5 7 januar 2009 09:43
WMP Vil ikke stoppe med at spille. windows3001 General Software Chat 12 6. apr 2008 15:17
Min CPU er overophedning non-stop mycpuoverheats CPU, bundkort og RAM 6 13th Dec 2007 03:39
Nogen stoppe mig alex General Hardware Chat 47 17 august 2007 03:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.