mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Hvordan kan jeg stoppe vinduer sidebar lansering?

Reply

Thread Tools
Old 20th 2008 Mar, 13:45
Donor Group

Default Hvordan kan jeg stoppe vinduer sidebar lansering?

Hei

Jeg har windows sidebar å starte hver gang jeg starter PC, men kan ikke huske hvordan å stoppe det?

Noen råd takknemlig mottatt!

Takk
Old 20th 2008 Mar, 13:57
Moderator Group

Default Hvordan kan jeg stoppe vinduer sidebar lansering?

For å konfigurere Windows Sidebar høyre klikk på ikonet i systemstatusfeltet og velge Egenskaper.

Windows SidebarProperties vinduet bli lansert. Hvis du vil deaktivere Windows Sidebar Fjern "Start Sidebar når Windows starter" alternativet.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Kraftig pop fra høyttalerne når utsetting audio program Gtrance Lyd, høyttalere og MP3-spillere 3 21 mars 2009 08:49
Sidebar nekter å anerkjenne min gadget! 4D (Fordy (Ford) Ollie General Software Chat 5 7 januar 2009 09:43
WMP Vil ikke stoppe avspillingen. windows3001 General Software Chat 12 6 april 2008 15:17
Min CPU er i ferd med non-stop mycpuoverheats CPUer, Hovedkort & RAM 6 13 desember 2007 03:39
Noen stoppe meg alex General Hardware Chat 47 17 august 2007 03:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.