mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Hvordan du ændrer Åbning skærm i Vista?

Reply

Thread Tools
Old 18. maj 2009, 03:00
Medlem Gruppen

Default Hvordan du ændrer Åbning skærm i Vista?

Jeg er stadig i indlæringskurve med Vista Home Premium. Hvad jeg gerne vil gøre, er at have Windows Kalender vises automically når jeg starte op i stedet for Velkommen centret. Jeg har to bøger om Vista og kan ikke finde ud af at gøre dette på en af dem. Også den type, der findes i den indbyggede stuff f.eks dråbe nedture og instruktioner er ret svag, meget fainter end XP hvordan ændrer jeg den indbyggede skærm defaults. Jeg har exhasusted hver valgmulighed i 'Tilpas' skærmen uden held. Som et eksempel standardtypen i 'search' bar på denne web-side, der siger, "Google Custom Search 'er næsten usynlig.
Thanks in advance for any help.
Gari
Old 18. maj 2009, 11:51
Medlem Gruppen

Brug Startup Folder for calendar.don `t kende andre one.lol
Old 18. maj 2009, 12:48
Medlem Gruppen

theres et felt kan du afkrydse sige noget som viser Velkomstsiden på logon, hvis det viser sig, blot Fjern det, og det plejer komme tilbage! en af de mange irriterende vista ting.
Old 18. maj 2009, 18:49
Medlem Gruppen

Så vidt at komme af Velkomstsiden Jeg er ikke sikker på hvor du vil gøre det, men jeg tror ikke, du kan have kalenderen åben på start. Jeg tror, det eneste du kan gøre, er at tilføje kalenderen til gadgets på højre side af skrivebordet, som er stort set den samme.
Old 20. maj 2009, 01:45
Medlem Gruppen

Ok tak for det, fik den kalender på Quick Start nu, vil det have at gøre. Kan nogen hjælpe med svag type i bygget i rullemenuerne etc det er en reel øje dørslag. Prøvet alle de faktiske overvåge kontrol samt Personalizer muligheder, men til ingen virkning. Som jeg sagde, den type i Søgestreng på denne side er næsten usynlig. Skete ikke med min gamle pc på XP og det er de samme overvåge HP L1906. (flad skærm).
Old 20. maj 2009, 06:40
Donor-Gruppen

Det er mærkeligt Garigoun, minen ikke gør det heller ikke nogen anden computer, som jeg haveseen. Jeg var ved at fortælle dig at prøve at justere din skærm, men jeg kan se du har gjort, samt justere indstillingerne i "udseende" i Windows. Har du forsøgt at justere font måske?
Old 20. maj 2009, 06:52
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Bubba View Post
Det er mærkeligt Garigoun, minen ikke gør det heller ikke nogen anden computer, som jeg haveseen. Jeg var ved at fortælle dig at prøve at justere din skærm, men jeg kan se du har gjort, samt justere indstillingerne i "udseende" i Windows. Har du forsøgt at justere font måske?
Det er de ting Bubba, hvordan kan du justere skriften på den indbyggede i ting? Hvordan ville jeg ændre skriften på søgelinje på denne side for eksempel?
Gari
Old 20. maj 2009, 07:21
Donor-Gruppen

For en webside, skal du gøre det i din browser. For eksempel, jeg bruger Firefox, så jeg klikker på "Funktioner" og derefter "Indstillinger" og derefter "Content". I midten af indholdet skærmen er boksen for skrifttyper og farver. Klik på Avanceret for flere muligheder.

I IE er det "Funktioner", "Internet Options" og derefter "Generelt". I bunden af "almindelige''skærm vil du se" Udseende ", som har fire knapper kan du klikke på, den ene er skrifter og en anden er farver.

For Windows selv, er der en række ting, du kan ændre. Gå til "Start" og derefter "Kontrolpanel" Det afhænger af, hvilket "view" du bruger derfra. Hvis du er i Klassisk visning, lege med "skrifttyper" eller "Tilpasning". I Tilpasning vil du se ud til venstre en mulighed for at gøre dpi større. Hvis du går med de andre mener, at se for "Udseende og Tilpasning."
Old 20. maj 2009, 09:15
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Bubba View Post
For en webside, skal du gøre det i din browser. For eksempel, jeg bruger Firefox, så jeg klikker på "Funktioner" og derefter "Indstillinger" og derefter "Content". I midten af indholdet skærmen er boksen for skrifttyper og farver. Klik på Avanceret for flere muligheder.

. "
Ok Bubba, gjort det. Har du et klarere font nu, og det # 's bedre, men stadig få drop down stuff næsten grå. Anyway jeg så kryds ud med denne Vista Jeg tænker på at vende tilbage til XP. Jeg har stadig XP2002, der fulgte med min sidste pc. Vil det være et stort job eller ikke tror du?
Gari
Old 20. maj 2009, 09:36
Donor-Gruppen

Not really. Pop i skiven hit-format, og belastning lol. Selvfølgelig ville jeg ikke gøre det, hvorfor ikke prøve Win7? Vista er et godt program, som langt overgår XP og Win7 er Vista med alle bugs tages ud. Få demo og konvertere det til de "officielle" version, når den frigives næste år. Mange folk her på fora bruger det. Jeg skal bruge det, men jeg har lige været for dovne til at konvertere hidtil. Jeg har den ting hentet og en aktiveringsnøgle for det lol.

IMHO Vista vil få et kort liv efter Win7 er officielt udgivet, Vista vil være at Win7 hvad Win2000 var til XP.

EDIT: Hvis du beslutter at gå tilbage til XP, jeg vil hente og brænde på disken SP1, 2 og 3, hvis du ikke har dem. Det gør installationen så meget lettere.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Excel er ikke åbne dokumentet det kun åben grå skærm Gnucastle Office Suites & Applications 0 28. maj 2009 00:52
Problem Åbning Windows Billedgalleri billede i fuld størrelse "Vista tolet Windows-operativsystemer 0 12. maj 2009 10:24
Cant ændre mit forsvarlig ordning i vista (print screen) pete21 Lyd, højtalere og MP3-afspillere 2 3 februar 2009 04:26
Skift Macintosh OS & Vista Aktivisering GREGLOVE Windows-operativsystemer 1 17 november 2008 15:11
Skift XP Boot Screen lineal General Software Chat 2 11. sep 2006 12:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.