![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen yhä mukana oppimiskäyrällä with Vista Home Premium. Se, mitä haluaisin tehdä, on oltava Windows Kalenteri näyttää automically kun käynnistyä sijasta Tervetuloa keskusta. Minulla on kaksi kirjaa Vista ja ei voi selvittää, että tämä tehdään joko niistä. Myös tyypin sisäänrakennetun tavaraa esim. pudota alamäkiä ja ohjeita on melko vaimeaa, paljon fainter kuin XP: Miten voin muuttaa rakennettu näyttö oletusarvot. Olen exhasusted joka vaihtoehto on "Mukauta" näytön ilman menestystä. Esimerkkinä oletustyyppi on "hae" baarissa tämä web-sivu, jossa sanotaan, "Google Custom Search" on lähes näkymätön. Kiitos jo etukäteen mitään apua. Garin |
|
| |||
| |||
| Käytä Käynnistyskansion varten calendar.don "En tiedä muiden one.lol |
|
| |||
| |||
| Theres laatikkoon voit rasti sanoa jotain näyttää tervetuloa ruudun kirjautumisen kun näyttää siltä, aivan untick sitä, ja se tapana tulla takaisin! yksi monista ärsyttävää näköala asioita. |
|
| |||
| |||
| Mitä tulee päästä eroon tervetullut näytön En ole varma, mistä haluat tehdä niin, mutta en usko, että sinulla on kalenteri avoinna käynnistys. Mielestäni ainoa asia, mitä voit tehdä, on lisätä kalenterin gadgetit oikealla puolella työpöytää, joka on pohjimmiltaan sama. |
|
| |||
| |||
| Ok kiitos, että sain kalenterin käyttöön pikakäynnistyspalkissa nyt, se on tehtävä. Voiko kukaan auttaa niiden heikottaa tyyppi on rakennettu avattavasta etc on todellinen silmän siivilä. Kokeillut kaikkia todellisen monitorisäädintä sekä Personalizer vaihtoehtoja, mutta mitään vaikutusta. Kuten sanoin, kirjoita hakupalkki tällä sivulla on lähes näkymätön. Ei tapahdu minun vanha tietokone on XP ja se on samalla seurata HP L1906. (litteä näyttö). |
|
| |||
| |||
| Se on outoa Garigoun, minun ei tarvitse tehdä, että ei tehdä mitään muuta, että olen haveseen. Olin aikeissa sanoa teille yrittää säätää näytön, mutta näen, mitä olette tehnyt, että sekä säätää asetukset "ulkonäkö" Windows. Oletko kokeillut mukautusmenettelystä font ehkä? |
|
| |||
| |||
| Quote:
Garin |
|
| |||
| |||
| Saat verkkosivun, voit tehdä sen tässä selaimessa. Esimerkiksi voin käyttää Firefox joten klikkaa "työkalut", sitten "Valinnat" ja sitten "Content". Vuonna keskellä sisällön näyttö on laatikossa fontteja ja värejä. Valitse Lisäasetukset, kun haluat enemmän vaihtoehtoja. IE on "Työkalut", "Internet Options" ja sitten "Yleistä." Alareunassa "yleisen''näytöllä näet" Ulkonäkö ", jossa on neljä painiketta voit valita, yksi fontteja ja toinen on värejä. Windows itse, on monia asioita voi muuttaa. Mene "Käynnistä" ja sitten "Ohjauspaneeli", se riippuu siitä, mitä "view" käytät sieltä. Jos olet Classic mielestä pelata "fonts" tai "Omat asetukset". Vuonna Mukauttaminen näet lähti vasemmalle mahdollisuus tehdä DPI isompi. Jos menet muiden mielestä etsi "Ulkoasu ja Mukauttaminen." |
|
| |||
| |||
| Quote:
Garin |
|
| |||
| |||
| Ei oikeastaan. POP-levy osuman muodossa, ja kuormituksen lol. Tietenkään en halua tehdä sitä, miksi ei kokeilla Win7? Vista on hyvä ohjelma, paljon parempi kuin XP: ssä ja Win7 on Vista kaikki bugit pois. Lataa demo ja muuntaa se on "virallinen" versio, kun se julkaistaan ensi vuonna. Monet ihmiset täällä foorumeilla käyttävät sitä. Haluaisin käyttää sitä, mutta olen vain ollut liian laiska muuntaa tähän mennessä. Minulla on asia ladata ja aktivointiaste avain se lol. IMHO Vista on lyhyen elämän jälkeen Win7 on virallisesti vapautettu, Vista on Win7 mitä Win2000 oli XP: ssä. EDIT: jos et päättää palata takaisin XP, haluaisin ladata ja polttaa levylle SP1, 2 ja 3, jos sinulla ei ole niitä. Se tekee asennuksesta niin paljon helpompaa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Excel ei avaamisesta asiakirja sen auki vain harmaa ruutu | Gnucastle | Office Suites & Applications | 0 | 28. toukokuuta 2009 00:52 |
| Ongelma avaaminen Windows Photo Gallery Picture in Full Size "Vista | tolet | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 12. toukokuuta 2009 10:24 |
| Cant vaihtaa äänen järjestelmä näköala (print screen) | pete21 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 2 | 3. Feb 2009 04:26 |
| Muuta Macintosh OS & Vistan aktivointi | GREGLOVE | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 17. marraskuu 2008 15:11 |
| Muuta XP Boot Screen | viivain | General Software Chat | 2 | 11. Sep 2006 12:54 |
| Thread Tools | |
| |