mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Hoe verander je de Opening Scherm in Vista?

Reply

Thread Tools
Old 18 mei 2009, 03:00
Lid Fractie

Default Hoe verander je de Opening Scherm in Vista?

Ik ben nog steeds in de leercurve met Vista Home Premium. Wat ik zou willen doen is de Windows Agenda verschijnen automically wanneer ik opstart in plaats van het Welcome Centre. Ik heb twee boeken over Vista en kan niet vinden om dit te doen in een van hen. Ook het type in de ingebouwde spul bijvoorbeeld drop-downs en instructies is heel flauw, veel zwakker dan XP hoe verander ik de ingebouwde display wanbetalingen. Ik heb exhasusted iedere optie in het scherm 'personaliseren' zonder succes. Als voorbeeld het standaard type in de 'search' bar op deze webpagina die zegt, is 'Google Custom Search' bijna onzichtbaar.
Thanks in advance for any help.
Gari
Old 18 mei 2009, 11:51
Lid Fractie

Gebruik de map Opstarten voor de calendar.don `t weet de andere one.lol
Old 18 mei 2009, 12:48
Lid Fractie

Theres een doos kunt u aanvinken zeggen iets als show welkom scherm op aanmelden wanneer blijkt, net untick, en het gewoon terugkomen! een van de vele vervelende vergezicht dingen.
Old 18 mei 2009, 18:49
Lid Fractie

Wat het kwijtraken van het welkomstscherm Ik weet niet waar je dat zou doen, maar ik denk niet dat je kunt de kalender te openen bij het opstarten zijn. Ik denk dat het enige wat je kunt doen is het toevoegen van de kalender om de gadgets aan de rechterkant van het bureaublad die in wezen hetzelfde is.
Old 20 mei 2009, 01:45
Lid Fractie

Ok dank daarvoor, kreeg de kalender op de werkbalk Snel starten nu, dat zal moeten doen. Kan iemand helpen met de zwakke type in de ingebouwde dropdowns etc Het is een echte eye zeef. Beproefd alle feitelijke toezicht op de controles, alsmede de Personalizer opties, maar geen effect. Zoals ik al zei, het type in de zoekbalk op deze pagina is vrijwel onzichtbaar. Wist niet gebeuren met mijn oude pc op XP en het is dezelfde monitor HP L1906. (flat screen).
Old 20 mei 2009, 06:40
Donor Groep

Dat is vreemd Garigoun, doe mij dat niet doen, noch enige andere computer die ik haveseen. Ik stond te vertellen om te proberen je monitor aan te passen, maar ik zie je dat gedaan hebt, alsmede de instellingen aan te passen in "uiterlijk" in Windows. Heeft u geprobeerd de aanpassing van het lettertype misschien?
Old 20 mei 2009, 06:52
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubba View Post
Dat is vreemd Garigoun, doe mij dat niet doen, noch enige andere computer die ik haveseen. Ik stond te vertellen om te proberen je monitor aan te passen, maar ik zie je dat gedaan hebt, alsmede de instellingen aan te passen in "uiterlijk" in Windows. Heeft u geprobeerd de aanpassing van het lettertype misschien?
Dat is het ding Bubba, hoe u het lettertype op het ingebouwde spullen? Hoe zou ik het lettertype op de zoekbalk op deze pagina voor voorbeeld?
Gari
Old 20 mei 2009, 07:21
Donor Groep

Voor een webpagina, heeft u het in uw browser. Zo gebruik ik Firefox dus ik klik op "tools" en vervolgens "Opties" en vervolgens "Inhoud." In het midden van de inhoud scherm is het vak voor lettertypen en kleuren. Klik voor meer geavanceerde opties.

In IE is het "Tools", "Internet-opties 'en vervolgens' Algemeen '. Aan de onderkant van het "algemeen''scherm ziet u" Weergave ", die vier knoppen kunt u klikken op heeft, is een lettertype en een andere kleuren.

Voor Windows zelf, zijn er een aantal dingen die je kan veranderen. Ga naar 'Start' en vervolgens 'Configuratiescherm' het hangt af van welke "view" u vanaf daar. Als u in de klassieke weergave, spelen met lettertypes 'of' Personalization '. In Personalisatie zal je af te zien aan de linkerkant een optie om de DPI groter. Als je met het andere oog, kijk naar "Vormgeving aan persoonlijke voorkeur."
Old 20 mei 2009, 09:15
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubba View Post
Voor een webpagina, heeft u het in uw browser. Zo gebruik ik Firefox dus ik klik op "tools" en vervolgens "Opties" en vervolgens "Inhoud." In het midden van de inhoud scherm is het vak voor lettertypen en kleuren. Klik voor meer geavanceerde opties.

".
Ok Bubba, done that. Heb je een duidelijker lettertype nu en het # 's beter, maar nog steeds de drop-down spul bijna grijs uit. Maar goed, ik ben zo boos met de Vista ik denk van een terugkeer naar XP. Ik heb nog steeds de XP2002 schijven die kwam met mijn vorige pc. Zal dat een grote baan of niet denk je?
Gari
Old 20 mei 2009, 09:36
Donor Groep

Niet echt. Pop in de disc-hit-formaat, en belasting lol. Natuurlijk zou ik niet doen, waarom niet proberen Win7? Vista is een goed programma, veel beter dan XP en Win7 is Vista met alle bugs eruit gehaald. Haal de demo en converteren naar de "officiële" versie wanneer het wordt volgend jaar uitgebracht. Veel mensen hier op de forums worden gebruikt. Ik zou het gebruik ervan, maar ik heb gewoon te lui geweest om zover te converteren. Ik heb het gedownload ding en een activeringscode voor haar lol.

IMHO Vista zal een korte leven na Win7 is officieel vrijgegeven, Vista zal Win7 wat Win2000 was op XP.

EDIT: als je besluit om terug te gaan naar XP, ik zou downloaden en te branden op een schijf SP1, 2 en 3 als u niet over hen. Het maakt de installatie een stuk makkelijker.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.