![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er fortsatt i læringskurve med Vista Home Premium. Hva jeg vil gjøre er å ha Windows Kalender vises automically når jeg støvel opp i stedet for Velkommen Centre. Jeg har to bøker på Vista og finner ikke ut til å gjøre dette på en av dem. Også den type i bygget i ting eg drop downs og instruksjoner er ganske svak, mye fainter enn XP Hvordan endrer jeg den innebygde skjermen defaults. Jeg har exhasusted hvert alternativ i "Brukerinnstillinger" skjerm, uten å lykkes. Som et eksempel standardtypen i "søk" bar på denne websiden som sier, "Google Custom Search 'er nesten usynlig. Takk på forhånd for hjelp. Gari |
|
| |||
| |||
| Bruk oppstartsmappen for calendar.don ikke kjenner de andre one.lol |
|
| |||
| |||
| Theres en boks du kan hake si noe sånt som viser velkomstskjermen for pålogging når det vises, bare untick seg, og det wont come back! en av de mange irriterende vista ting. |
|
| |||
| |||
| Så langt som å bli kvitt den Velkomstskjermen Jeg er ikke sikker på hvor du vil gjøre det, men jeg tror ikke du kan ha i kalenderen åpnes ved oppstart. Jeg tror det eneste du kan gjøre er å legge til kalenderen til gadgeter på høyre side av skrivebordet som er i hovedsak de samme. |
|
| |||
| |||
| Ok takk for det, har kalenderen på hurtigstartlinjen nå, som må gjøre. Kan noen hjelpe med svak type i bygget i rullegardinlistene osv. it's a real eye sil. Prøvd alle de faktiske overvåke kontroller samt Personalizer men til ingen effekt. Som jeg sa, de skriver i søkefeltet på denne siden er nesten usynlig. Ikke skjedde med min gamle PC på XP og det er samme skjerm HP L1906. (flatskjerm). |
|
| |||
| |||
| Det er merkelig Garigoun, mine ikke gjør det heller ikke noen annen datamaskin som jeg haveseen. Jeg skulle til å fortelle deg for å prøve å justere skjermen, men jeg ser at du har gjort det, samt justere innstillingene i "utseende" i Windows. Har du prøvd å justere skriftstørrelsen kanskje? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Gari |
|
| |||
| |||
| For en webside du gjøre det i nettleseren din. For eksempel, jeg bruker Firefox så jeg klikker på "Verktøy" og deretter "Alternativer" og deretter "Innhold". I midten av innholdet skjermen boksen for fonter og farger. Klikk Avansert for flere alternativer. I IE er det "Verktøy", "Alternativer for Internett" og deretter "General". På bunnen av "generell''skjermen vil du se" utseende ", som har fire knapper du kan klikke, er fontene og en annen er farger. For Windows selv, det er en rekke ting du kan endre. Gå til "Start" og deretter "Kontrollpanel" Det kommer an på hvilken "view" du bruker der. Hvis du er i klassisk visning, spille med "fontene" eller "Personalization. I Personalisering ser du av til venstre et alternativ å gjøre dpi større. Hvis du går med de andre visning, se etter "Utseende og Personalization". |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Gari |
|
| |||
| |||
| Ikke egentlig. Sette inn platen hit format og laste lol. Selvfølgelig ville jeg ikke gjøre det, hvorfor ikke prøve Win7? Vista er et godt program, langt bedre enn XP og Win7 er Vista med alle bugs tatt ut. Få demo og konvertere den over til den "offisielle" versjonen når den lanseres neste år. Mange folk her på forumet bruker det. Jeg skal bruke det, men jeg har bare vært for lat til å konvertere så langt. Jeg har noe lastet ned og en aktivisering nøkkel for det lol. IMHO Vista vil ha et kort liv etter Win7 er offisielt utgitt, Vista vil være å Win7 hva Win2000 var å XP. EDIT: Hvis du bestemmer deg for å gå tilbake til XP, jeg vil laste ned og brenne på platen SP1, 2 og 3 hvis du ikke har dem. Det gjør installasjonen så mye lettere. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Excel er ikke åpne dokumentet åpnet det bare grå skjerm | Gnucastle | Office Suites & Applications | 0 | 28 mai 2009 00:52 |
| Problem Åpne Windows Photo Gallery bilde i full størrelse »Vista | tolet | Windows-operativsystemer | 0 | 12 mai 2009 10:24 |
| Skrånende endre lyden ordningen i vista (Print Screen) | pete21 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 3 februar 2009 04:26 |
| Endre Macintosh Os & Vista Aktivisering | GREGLOVE | Windows-operativsystemer | 1 | 17 nov 2008 15:11 |
| Endre XP Boot Screen | linjal | General Software Chat | 2 | 11. sep 2006 12:54 |
| Thread Tools | |
| |