![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Til dual boot er nemt, hvis du har to HDD's, men jeg vil nu forklare, hvordan du gør, så hvis du har en og er nødt til at oprette en partition Før du prøve dette skal du sikkerhedskopiere alle vigtige data, just in case ~ Hvis du allerede har Vista installeret, og du vil dual boot XP ~ 1.Downloade VistaBootPRO For frie og gemme på Memory Stick / CD 2.Beslutte, om den plads, du ønsker for XP, anbefales det at du har omkring 30 GB, men det hele afhænger af størrelsen på din HDD 3.I Vista gå til Start / Kontrolpanel / Administrative tools / Computeradministration / Diskhåndtering. Vælg primær partition, højreklikke og vælge shrink, nu vælge den størrelse, du ønsker, Vista vil derefter automatisk give den et nyt drevbogstav 4.Nu genstarter med din XP-cd indsættes, installere XP 5.Log ind på XP, installerer VistaBootPro (. NET Framework 2.0 er nødvendig for at køre det) 6.Åbn VistaBootPro, ignorere backup besked, skal du klikke på System opstartsindlæseren og alle drev, skal du klikke på Installer opstartsindlæseren 7.Vælg Kør Diagnostiske, vil du se Vista og XP menuen omdøbe dem, hvis du vil 8. Klik på Anvend for at opdatere indstillingerne 9. Genstarter du pc'en, og du vil nu have en boot mulighed for Vista og XP Thats det Nyde ![]()
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dual Boot Ubuntu Linux og Vista Nu Enhver OS indlæses ikke! | Blade110L | Linux & Alternative OS | 0 | 14 juni 2009 08:44 |
| Dual boot hjælp - ubuntu installeret, nu tilføje vista | d0od | Windows-operativsystemer | 1 | 7 november 2008 08:47 |
| Spørgsmål om en Vista / Ubuntu dual boot | MJM | Linux & Alternative OS | 11 | 18 oktober 2008 02:29 |
| Vista en XP dual boot vanskeligheder | Razer | Windows-operativsystemer | 12 | 5th Mar 2008 12:06 |
| Vista + Raid (og min dual boot) ... lol | Gazmondo | Windows-operativsystemer | 3 | 5 december 2007 04:03 |
| Thread Tools | |
| |