![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dobbeltoppstart er enkelt hvis du har to harddisker, men jeg vil nå forklare hvordan du gjør dette hvis du har en, og har til å lage en partisjon Før du forsøker dette bør du sikkerhetskopiere viktige data er bare i tilfelle ~ Hvis du allerede har Vista installert og vil dobbeltoppstart XP ~ 1.Laste ned VistaBootPRO GRATIS og lagre på Memory Stick / CD 2.Bestem på den plassen du vil ha XP, anbefales det at du har ca 30 GB, men alt avhenger av størrelsen på HDD 3.I Vista gå til Start / Kontrollpanel / Administrative verktøy / Datamaskinbehandling / Disk management. Velg primær partisjon, høyreklikker og velger krympe, nå velge den størrelsen du ønsker, Vista vil da automatisk gi den en ny stasjonsbokstav 4.Nå omstart med XP-CDen er satt inn, installere XP 5.Logg inn XP, installerer VistaBootPro (. NET Framework 2.0 for å publisere den) 6.Åpne VistaBootPro, overser backup melding, klikker du System Bootloader og alle stasjoner, klikk på Install Bootloader 7.Velg Kjør Diagnose, vil du se Vista og XP menyen endre dem hvis du vil 8. Klikk Bruk for å oppdatere innstillingene 9. Reboot du PC og du vil nå ha et oppstartsalternativ for Vista og XP Det er det Like ![]()
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dobbeltoppstart Ubuntu Linux og Vista Nå Any OS ikke lastes inn! | Blade110L | Linux og alternative OS | 0 | 14 juni 2009 08:44 |
| Dobbeltoppstart hjelp - ubuntu installert, nå legger vista | d0od | Windows-operativsystemer | 1 | 7 november 2008 08:47 |
| Spørsmålet om en Vista / Ubuntu dobbeltoppstart | MJM | Linux og alternative OS | 11 | 18 oktober 2008 02:29 |
| Vista en XP dobbeltoppstart problemer | Razer | Windows-operativsystemer | 12 | 5 mars 2008 12:06 |
| Vista + Raid (og min dobbeltoppstart) ... lol | Gazmondo | Windows-operativsystemer | 3 | 5 desember 2007 04:03 |
| Thread Tools | |
| |