![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg har forsøgt at formatere en primær harddisk, først havde Windows 2000 Pro, og så er jeg kørte installationen disk til Windows XP Pro og installeret det og så nu, når jeg starter det kommer op med 3 muligheder starte op med: Windows 2000 Pro boot med: Windows XP Pro starte op med: winodws XP Pro setup Jeg vil bare gerne vide, hvordan du kan formatere den primære (kun) harddisk i computeren, vil det hjælpe mig meget, og spare en masse tid, kan nogen hjælpe mig, svar ASAP takket john |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du starter op fra en Windows-cd og på et eller andet tidspunkt bliver du spurgt, om du ønsker at formatere.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Instruktioner om, hvordan man formatere en ny harddisk | eddyjack | Drives & flytbare medier | 5 | 12 oktober 2009 07:11 |
| Formatere en ekstern harddisk | shig | Drives & flytbare medier | 3 | 5 oktober 2009 07:08 |
| En metode til at oprette en partition uden at formatere min harddisk i Windows 7 | Razer | Drives & flytbare medier | 14 | 18. maj 2009 12:12 |
| Min bog ES 500 GB USB-harddisk ikke er i stand til at formatere | metzy75 | Drives & flytbare medier | 4 | 21. jun 2008 13:15 |
| Installere og format ny harddisk - help ønskede | pcrazor | Drives & flytbare medier | 4 | 6. okt 2007 04:25 |
| Thread Tools | |
| |