mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Sådan formateres en Primær Harddisk

Reply

Thread Tools
Old 17. sep 2007, 04:15
Ny Medlem Gruppen

Default Sådan formateres en Primær Harddisk

Hej, jeg har forsøgt at formatere en primær harddisk, først havde Windows 2000 Pro, og så er jeg kørte installationen disk til Windows XP Pro og installeret det og så nu, når jeg starter det kommer op med 3 muligheder

starte op med: Windows 2000 Pro
boot med: Windows XP Pro
starte op med: winodws XP Pro setup

Jeg vil bare gerne vide, hvordan du kan formatere den primære (kun) harddisk i computeren, vil det hjælpe mig meget, og spare en masse tid, kan nogen hjælpe mig,

svar ASAP takket
john
Old 18. sep 2007, 07:16
Administrator Gruppen

Default Sådan formateres en Primær Harddisk

Du starter op fra en Windows-cd og på et eller andet tidspunkt bliver du spurgt, om du ønsker at formatere.

Bemærk - Alle data vil gå tabt, så husk at back-up personlige ting først.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Instruktioner om, hvordan man formatere en ny harddisk eddyjack Drives & flytbare medier 5 12 oktober 2009 07:11
Formatere en ekstern harddisk shig Drives & flytbare medier 3 5 oktober 2009 07:08
En metode til at oprette en partition uden at formatere min harddisk i Windows 7 Razer Drives & flytbare medier 14 18. maj 2009 12:12
Min bog ES 500 GB USB-harddisk ikke er i stand til at formatere metzy75 Drives & flytbare medier 4 21. jun 2008 13:15
Installere og format ny harddisk - help ønskede pcrazor Drives & flytbare medier 4 6. okt 2007 04:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.