![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik heb geprobeerd formaat een primaire harde schijf, in de eerste plaats was voor Windows 2000 Pro en ik liep de installatie schijf voor windows xp pro en geïnstalleerd dat nu en dan wanneer ik opstart hij komt met 3 opties laars met: Windows 2000 Pro laars met: windows xp pro opstarten met: winodws XP Pro setup Ik zou alleen graag willen weten hoe de indeling van de primaire (alleen) de harde schijf in de computer, dit zou mij enorm helpen en besparen veel tijd, kan iemand me helpen, Antwoord van ASAP dankzij john |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U opstart vanaf een Windows-cd en op een bepaald punt wordt u gevraagd of u wilt formaat.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Instructies over het formaat een nieuwe harde schijf | eddyjack | Drives & Removable Media | 5 | 12 oktober 2009 07:11 |
| Format een externe harde schijf | shig | Drives & Removable Media | 3 | 5 oktober 2009 07:08 |
| Een manier om een partitie zonder te formatteren van mijn harde schijf in Windows 7 | Razer | Drives & Removable Media | 14 | 18 mei 2009 12:12 |
| Mijn boek ES 500GB USB harde schijf niet te formatteren | metzy75 | Drives & Removable Media | 4 | 21 jun 2008 13:15 |
| Installeren en formatteren nieuwe harde schijf - Hulp gevraagd | pcrazor | Drives & Removable Media | 4 | 6 okt 2007 04:25 |
| Thread Tools | |
| |