![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jag har försökt att formatera en primär hårddisk, dels hade Windows 2000 Pro och sedan sprang jag på installationsskivan för Windows XP Pro och installerade det och sedan nu när jag startar det kommer upp med 3 alternativ boot med Windows 2000 pro boot med Windows XP Pro boot med: winodws XP Pro setup Jag skulle bara vilja veta hur du formaterar den primära (endast) hårddisk i datorn, det skulle hjälpa mig mycket och sparar mycket tid, kan någon hjälpa mig, svar ASAP tack john |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du startar upp från en Windows CD och någon gång kommer du att bli frågad om du vill formatera.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Instruktioner om hur du formaterar en ny hårddisk | eddyjack | Drives & Removable Media | 5 | 12 Oktober 2009 07:11 |
| Formatera en extern hårddisk | shig | Drives & Removable Media | 3 | 5 oktober 2009 07:08 |
| Ett sätt att skapa en partition utan att formatera min hårddisk i Windows 7 | Razer | Drives & Removable Media | 14 | 18 maj 2009 12:12 |
| Min bok ES 500GB USB-hårddisk inte format | metzy75 | Drives & Removable Media | 4 | 21 juni 2008 13:15 |
| Installera och formatera ny hårddisk - hjälp ville | pcrazor | Drives & Removable Media | 4 | 6 oktober 2007 04:25 |
| Thread Tools | |
| |