mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Hvor god er Windows 7? Vil det have Enhver kompatibilitetsproblemer fra Vista eller XP?

Reply

Thread Tools
Old 20. april 2009, 10:20
Medlem Gruppen

Vil software / ansøgning være kompatibel med Windows 7?

Jeg kan huske, da vandrer fra XP til Vista jeg havde nogle software kompatibelt spørgsmål ...

Og også, hvor god er Windows 7 i forhold til Vista eller XP?
Old 20. april 2009, 11:01
Donor-Gruppen

Der kan være kompatibilitetsproblemer med noget software, især hvis det er gamle ....... men de fleste af de ting jeg har chucked på det virker fint, i fac't det eneste, der ikke har arbejdet så langt for mig er SuperAntiSpyware, men jeg er sikker på, at dette vil blive udbedret før Windows 7 er officielt frigivet.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 20. april 2009, 14:25
Donor-Gruppen

Hvis man ser rundt omkring i download sektionen af CNet (Bare et eksempel) vil du bemærke at de fleste moderne programmer viser Windows 7 samt XP, Vista osv. i deres støttet OS's.

Jeg tror både MS og udviklere har lært fra XP-> Vista overgang og forsøger at gennemføre en ændring tidligere på dette tidspunkt, således at det bliver en jævnere ride.
Old 20. april 2009, 14:30
Medlem Gruppen

Tak for alle dine svar.
Old 22 april 2009, 01:03
luq
Donor-Gruppen

Jeg vil sige holde sig væk, før en fuldstændig stabile udgave er ude, selv da ville jeg stadig være tilfreds med XP.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.