![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vil software / ansøgning være kompatibel med Windows 7? Jeg kan huske, da vandrer fra XP til Vista jeg havde nogle software kompatibelt spørgsmål ... Og også, hvor god er Windows 7 i forhold til Vista eller XP? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der kan være kompatibilitetsproblemer med noget software, især hvis det er gamle ....... men de fleste af de ting jeg har chucked på det virker fint, i fac't det eneste, der ikke har arbejdet så langt for mig er SuperAntiSpyware, men jeg er sikker på, at dette vil blive udbedret før Windows 7 er officielt frigivet.
| |||
| |||
| Hvis man ser rundt omkring i download sektionen af CNet (Bare et eksempel) vil du bemærke at de fleste moderne programmer viser Windows 7 samt XP, Vista osv. i deres støttet OS's. Jeg tror både MS og udviklere har lært fra XP-> Vista overgang og forsøger at gennemføre en ændring tidligere på dette tidspunkt, således at det bliver en jævnere ride. |
|
| |||
| |||
| Tak for alle dine svar. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil sige holde sig væk, før en fuldstændig stabile udgave er ude, selv da ville jeg stadig være tilfreds med XP.
__________________ Computer Realm - Hardware, Software, Internet, tips, anmeldelser og meget mere. Freeware Realm - Det er uvurderlig! (Freeware Index) |