![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Onko ohjelmisto / sovellus on yhteensopiva Windows 7? Muistan, kun siirryttäessä alkaen XP VISTA i oli joitakin ohjelmia yhteensopiva kysymyksiä ... Ja myös siitä, miten hyvä on Windows 7 verrattuna Vistan tai XP: ssä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tähän voi olla yhteensopivuusongelmia joidenkin ohjelmistojen, varsinkin jos se on vanha ....... mutta suurin osa kamaa olen chucked milloin se toimii hienosti, ja fac't ainoa asia, joka ei ole toiminut tähän asti minulle on SuperAntiSpyware, mutta olen varma, että tämä on korjattava ennen Windows 7 on virallisesti vapautettu.
| |||
| |||
| Jos tarkastellaan noin lataus osa CNET (vain esimerkki) näet, että useimmat nykyajan ohjelmat näytetään Windows 7 sekä XP, Vista jne. niiden tukee OS's. Mielestäni molemmat MS ja kehittäjät ovat oppineet XP-> Vista siirtyminen ja yritämme toteuttaa muutos aiemmin tällä kertaa, jotta se kitkattomaksi kyydin.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Kiitos kaikille vastauksesta. |
|
| |||
| |||
| I'd sanoa pysyä poissa ennen täysin vakaa versio on pois, vaikka sitten olin vielä tyytyväinen XP.
__________________ Tietokone Realm - Laitteet, ohjelmistot, Internet, Vinkkejä, arviot ja paljon muuta. Freeware Realm - Se on korvaamaton! (Freeware Index) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows 7 ja Vistan verkko-ongelmat | Razer | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 23 marraskuu 2009 08:27 |
| Windows Vista on hidas, mutta olen Pretty Good parametrit | Raido | Rautatavaran Chat | 18 | 4 marraskuu 2009 08:09 |
| Yhteensopivuutta Clubbox Windows Vista | germaine580 | General Software Chat | 1 | 15th Feb 2008 05:53 |
| Mobo: n PCI-E (16x) käydessä 8x, yhteensopivuus ja suorituskykyyn liittyviä ongelmia? | sirantonycartwright | Rautatavaran Chat | 9 | 5th Aug 2007 06:59 |
| Vista ja yhteensopivuus ongelmia | mustarastas | Windows-käyttöjärjestelmät | 16 | 19. Jul 2007 13:40 |
| Thread Tools | |
| |