mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Hoe goed is Windows 7? Zal zij over Verenigbaarheid Kwesties van Vista of XP?

Reply

Thread Tools
Old 20 apr 2009, 10:20
Lid Fractie

Default Hoe goed is Windows 7? Zal zij over Verenigbaarheid Kwesties van Vista of XP?

Zal software / applicatie compatibel zijn met Windows 7?

Ik herinner me dat het migreren van XP naar Vista had ik sommige software compatibel onderwerpen ...

En ook hoe goed is Windows 7 in vergelijking met Vista of XP?
Old 20 apr 2009, 11:01
Donor Groep

Default Hoe goed is Windows 7? Zal zij over Verenigbaarheid Kwesties van Vista of XP?

Er kunnen compatibiliteitsproblemen met bepaalde software, vooral als het oude ....... maar de meeste van de spullen heb ik chucked aan het werkt prima, in fac't het enige ding dat nog niet zo veel voor mij is SuperAntiSpyware, maar ik ben er zeker van dat dit zal worden gecorrigeerd voordat Windows 7 wordt officieel vrijgegeven.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 20 apr 2009, 14:25
Donor Groep

Als je rond de download sectie van CNet (gewoon een voorbeeld) zul je merken dat de meeste moderne programma's zijn de weergave van Windows 7, alsook XP, Vista, enz. in hun ondersteund OS's.

Ik denk dat zowel de lidstaten en de ontwikkelaars hebben geleerd van de XP-> Vista overgang en proberen om een verandering eerder op deze tijd, zodat zij een soepeler rijden.
Old 20 apr 2009, 14:30
Lid Fractie

Bedankt voor uw antwoord.
Old 22 apr 2009, 01:03
luq
Donor Groep

Ik zou zeggen wegblijven voordat een volledig stabiele release is uit, zelfs toen ik nog steeds tevreden met XP.

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Windows 7 en Vista Network Issues Razer Windows besturingssystemen 4 23 november 2009 08:27
Mijn Windows Vista is traag, maar ik heb Pretty Good Parameters Raido Algemeen Hardware Chat 18 4 november 2009 08:09
Verenigbaarheid van Clubbox met Windows Vista germaine580 Algemene programmatuurnoot Chat 1 15 feb 2008 05:53
Mobo's PCI-E (16x) draait op 8x, compatibiliteit en prestaties? sirantonycartwright Algemeen Hardware Chat 9 De 5 augustus 2007 06:59
Vista en compatibiliteitsproblemen merel Windows besturingssystemen 16 De 19 juli 2007 13:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.