![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Zal software / applicatie compatibel zijn met Windows 7? Ik herinner me dat het migreren van XP naar Vista had ik sommige software compatibel onderwerpen ... En ook hoe goed is Windows 7 in vergelijking met Vista of XP? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er kunnen compatibiliteitsproblemen met bepaalde software, vooral als het oude ....... maar de meeste van de spullen heb ik chucked aan het werkt prima, in fac't het enige ding dat nog niet zo veel voor mij is SuperAntiSpyware, maar ik ben er zeker van dat dit zal worden gecorrigeerd voordat Windows 7 wordt officieel vrijgegeven.
| |||
| |||
| Als je rond de download sectie van CNet (gewoon een voorbeeld) zul je merken dat de meeste moderne programma's zijn de weergave van Windows 7, alsook XP, Vista, enz. in hun ondersteund OS's. Ik denk dat zowel de lidstaten en de ontwikkelaars hebben geleerd van de XP-> Vista overgang en proberen om een verandering eerder op deze tijd, zodat zij een soepeler rijden.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor uw antwoord. |
|
| |||
| |||
| Ik zou zeggen wegblijven voordat een volledig stabiele release is uit, zelfs toen ik nog steeds tevreden met XP.
__________________ Computer Realm - Hardware, Software, Internet, Tips, Reviews en meer. Freeware Realm - Het is Priceless! (Freeware Index) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows 7 en Vista Network Issues | Razer | Windows besturingssystemen | 4 | 23 november 2009 08:27 |
| Mijn Windows Vista is traag, maar ik heb Pretty Good Parameters | Raido | Algemeen Hardware Chat | 18 | 4 november 2009 08:09 |
| Verenigbaarheid van Clubbox met Windows Vista | germaine580 | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 15 feb 2008 05:53 |
| Mobo's PCI-E (16x) draait op 8x, compatibiliteit en prestaties? | sirantonycartwright | Algemeen Hardware Chat | 9 | De 5 augustus 2007 06:59 |
| Vista en compatibiliteitsproblemen | merel | Windows besturingssystemen | 16 | De 19 juli 2007 13:40 |
| Thread Tools | |
| |