![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vil programvaren / programmet er kompatibelt med Windows 7? Jeg husker da migrering fra XP til Vista jeg hadde noe programvare kompatibel saker ... Og også hvor god er Windows 7 i forhold til Vista eller XP? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan være problemer med noen programvare, spesielt hvis det er gamle ....... men de fleste av de tingene jeg har chucked at det fungerer bra, i fac't det eneste som ikke har jobbet så mye for meg er SuperAntiSpyware, men jeg er sikker på at dette vil bli rettet opp før Windows 7 er offisielt utgitt.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ser deg rundt nedlasting av CNet (Bare et eksempel) vil du se at de fleste moderne programmer viser Windows 7 samt XP, Vista etc. i sine støttet OS's. Jeg tror både MS og utviklere har lært fra XP-> Vista overgang og prøver å gjennomføre en endring tidligere på denne tiden, slik at det en smidigere turen.
|
| |||
| |||
| Takk for svaret ditt. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil si holde seg borte før en helt stabile versjonen er ute, selv da jeg vil fortsatt være fornøyd med XP.
__________________ Computer rike - Maskinvare, programvare, Internett, Tips, anmeldelser og mye mer. Frivareverktøyet rike - Det er uvurderlig! (Freeware Index) |