![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kommer mjukvara / program kompatibla med Windows 7? Jag minns när migrera från XP till Vista Jag hade lite mjukvara kompatibel frågor ... Och hur bra är Windows 7 jämfört med Vista eller XP? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan vara kompatibilitetsproblem med viss programvara, särskilt om det är gammal ....... men de flesta av de saker jag har chucked på att det fungerar bra, i fac't det enda som inte har fungerat hittills för mig är SUPERAntiSpyware, men jag är säker på att detta kommer att rättas till före Windows 7 är officiellt släppt.
| |||
| |||
| Om man tittar runt ladda ner avsnitt av CNet (bara ett exempel) kommer du att märka att de flesta moderna program visar Windows 7 och XP, Vista osv i sina stöds OS's. Jag tror att både MS och utvecklare har lärt sig från XP-> Vista övergången och försöker genomföra en förändring tidigare denna gång, så att det blir en smidigare resa.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Tack för alla era svar. |
|
| |||
| |||
| Jag skulle säga utebli innan ett fullständigt stabila versionen är, även sedan jag skulle ändå vara nöjd med XP.
__________________ Computer Realm - Hårdvara, mjukvara, Internet, Tips, Recensioner och mycket mer. Freeware Realm - Det är Obetalbart! (Freeware Register) |