![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jamen jeg var tænker på at få en SSD når jeg får vista til hurtig opstart og OS belastning gange, men jeg vil gerne være i stand til at bare få en 32 GB drev, Vil det være nok? fordi microsoft website anbefaler 40 GB diskplads til vista, men hvis drevet er kun vil have OS på den, Det skulle have behov for mindre plads, bør ikke det?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan installere den på en 20gig så skulle du ikke have problemer på en 32 GB, det tager ca 10/15
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| 1 GB OS og 39Gb af bloat!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Undertiden cachelagring, der er gemt af Vista på samme drev, hvor det er installeret er større, men jeg tvivler på det vil være behov for mere end 30 Gb. |
|
| |||
| |||
| ok, så selv med alle de opdateringer og ting? og for ting som DX10, whould, der skal installeres på, at kører for, eller kan den blive lagt på et separat drev? |
|
| |||
| |||
| Opdateringer 800/900mb Masser af plads
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| ok, tak, jeg bare nødt til at beslutte, om det er værd de ekstra penge til at gå en SSD så godt, men jeg vil ikke være at få vista for et stykke tid (kan ikke råd til det med resten af min computer), så SSD's kunne have droped i pris et rimeligt beløb til den tid. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil vente. De kan kun gå for at få billigere.
|
| |||
| |||
| ja, jeg ville vente alligevel, vil det tage mig et stykke tid, før jeg har råd til det, men i mellemtiden vil jeg forsøge Vista Home Premium, at min far kom med en pc, men ikke bruger. |