![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No Ajattelin saada SSD kun saan näköala nopean käynnistyksen ja OS kuorma kertaa, mutta haluan pystyä vain saada 32GB ajaa, Will tämä riitä? koska microsoft verkkosivuilla suosittelee 40GB ajaa tilaa näköala, mutta jos ajaa vain menossa on käyttöjärjestelmä, se olisi tarvetta vähemmän tilaa, ei saa sitä?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voit asentaa sen on 20gig joten ei pitäisi olla ongelmia on 32gb, se kestää noin 10/15
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| 1 Gb OS ja 39Gb ja puhaltaa ilmaa!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Joskus cashing tiedostot, jotka ovat varastoinut Vistan sama asema, johon se on asennettu on suurempi, mutta epäilen sitä tarvitaan enemmän kuin 30 Gb. |
|
| |||
| |||
| ok, niin myös kaikki päivitykset ja asioita? ja asioita kuten DX10, whould, jotka on asennettu, että ajaa liian, tai se voisi olla asettaa erillinen asema? |
|
| |||
| |||
| Päivitykset 800/900mb Plenty of room
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| ok, kiitos, minun tarvitsee vain päättää, kannattaako ylimääräistä rahaa menemään varten SSD kuin hyvin, mutta en aio saada näköala jonkin aikaa (ei ole varaa sitä muualla minun tietokone) niin SSD: n saattaa olla droped hinta kohtuullinen määrä mennessä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluan odottaa. Ne ovat vain aikoo saada halvempaa.
|
| |||
| |||
| jaa, aioin odottaa joka tapauksessa, se tekee minulle aikaa, ennen kuin minulla on varaa siihen, mutta välin aion yrittää Vista Home Premium, että isäni sai kanssa pc mutta ei käytä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko mahdollista siirtyä Vista Home 7 Ultimate? | Haun | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 19 syyskuu 2009 19:45 |
| Päivitys Vista Ultimate 64-bit. Ole hyvä ja auta. | AMD4LIFE | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 2. Jan 2008 07:45 |
| Windows Vista Ultimate OHJE PLS | Thunderer | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 11. Joulukuu 2007 10:06 |
| Vista Ultimate | mxmad32 | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 23. lokakuu 2007 12:45 |
| Vista Ultimate | HistoryGirl | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 4. Sep 2007 16:54 |
| Thread Tools | |
| |