![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik zat te denken over het verkrijgen van een SSD als ik vista voor het snel opstarten en OS laden, maar ik zou graag willen kunnen gewoon een 32GB drive, Zal dit voldoende zijn? omdat de microsoft website beveelt 40GB schijfruimte voor vista, maar als de drive is alleen gaan om het OS op, het moet, hebben minder behoefte aan ruimte, moet het niet?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
U kunt installeren op een 20gig dus moet je geen problemen op een 32GB, duurt het ongeveer 10.15
Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
|
|||
|
|||
|
1 Gb van OS en 39Gb van zwellen!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Soms is de caching van bestanden die zijn opgeslagen door vergezicht op hetzelfde station waarop het is geïnstalleerd, is groter, maar ik betwijfel het zal nodig zijn meer dan 30 Gb.
|
|
|
|||
|
|||
|
ok, dus zelfs met alle updates en dingen? en voor zaken als DX10, whould die moeten worden geïnstalleerd op dat station te krijgen of kan dit worden gelegd op een aparte schijf?
|
|
|
|||
|
|||
|
Updates 800/900mb
Plenty of room
|
|||
|
|||
|
ok, bedankt, ik moet beslissen over de vraag of het de moeite loont het extra geld te gaan voor een SSD zo goed, maar dat zal ik niet krijgen vergezicht voor een tijdje (kan niet veroorloven met de rest van mijn computer), zodat SSD's zouden kunnen hebben droped in de prijs een redelijk bedrag dan.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik zou wachten. Ze zijn alleen gaan om goedkoper.
|
|
|||
|
|||
|
ja, ik was nog wachten toch zal het mij een tijdje voordat ik kan veroorloven, maar in de tussentijd ben ik gaan proberen Vista Home Premium, dat mijn vader kreeg met een pc, maar wordt niet gebruikt.
|