![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel jeg tenkte om å få en SSD når jeg får vista for rask oppstart og OS lasting, men jeg vil gjerne være i stand til å kjøpe en 32 GB-stasjonen Vil dette være nok? fordi microsoft website anbefaler 40 GB drive space for vista, men hvis stasjonen er bare nødt til operativsystemet på den, bør den trenger mindre plass, bør ikke det?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan installere den på en 20gig så du bør ikke ha problemer på en 32 GB, det tar ca 10/15
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| 1 GB OS og 39Gb av bloat!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Noen ganger hurtigbufringen filer som er lagret av vista på samme stasjon hvor det er installert, er større, men jeg tviler på det vil være behov for mer enn 30 GB. |
|
| |||
| |||
| ok, så selv med alle oppdateringer og ting? og for ting som DX10, whould som må installeres på denne stasjonen også, eller kan det bli satt på en egen stasjon? |
|
| |||
| |||
| Oppdateringer 800/900mb God plass
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| ok, takk, jeg trenger bare å bestemme seg om det er verdt de ekstra pengene til å gå en SSD også, men jeg vil ikke bli vista for en stund (har ikke råd den med resten av maskinen min) slik SSD's kan ha droped i pris et rimelig beløp av gangen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ville vente. De er bare kommer til å få billigere.
|
| |||
| |||
| Det stemmer, jeg hadde tenkt å vente likevel, det vil ta meg en stund før jeg har råd til det, men i mellomtiden kommer jeg til å prøve Vista Home Premium at faren min kom med en PC, men ikke bruker. |