![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jo jag tänkte på att få en SSD när jag vista för snabb uppstart och OS belastning gånger, men jag skulle vilja ha möjlighet att bara få en 32GB hårddisk, Kommer detta att räcka? eftersom Microsofts webbplats rekommenderar 40GB driva utrymme för vista, men om enheten är bara att ha OS på den, Det behöver mindre utrymme, borde inte det?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan installera det på en 20gig så bör du inte ha några problem på en 32GB, det tar ca 10/15
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| 1 GB OS och 39Gb av svälla!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ibland cachelagring filer som lagras av Vista på samma enhet där den är installerad är större, men jag tvivlar på att det kommer att behövas mer än 30 GB. |
|
| |||
| |||
| ok, så även med alla uppdateringar och saker? och för saker som DX10, whould som måste installeras på att köra för, eller kan det läggas på en separat enhet? |
|
| |||
| |||
| Uppdateringar 800/900mb Gott om utrymme
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| ok, tack, jag behöver bara besluta om huruvida det är värt de extra pengarna att gå till en SSD också, men jag kommer inte att få vista för ett tag (har inte råd med det med resten av min dator) så SSD: s kan ha droped i pris ett skäligt belopp som då. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle vänta. De är bara att bli billigare.
|
| |||
| |||
| ja, jag hade tänkt att vänta ändå, det kommer att ta mig ett tag innan jag har råd med det, men under tiden jag ska försöka Vista Home Premium till att min pappa kom med en dator men inte använder. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Är det möjligt att gå från Vista Home to 7 Ultimate? | Haun | Windows-operativsystem | 4 | 19 September 2009 19:45 |
| Uppgradering till Vista Ultimate 64-bit. Please help. | AMD4LIFE | Windows-operativsystem | 8 | 2 januari 2008 07:45 |
| Windows Vista Ultimate HJÄLP PLS | Thunderer | Windows-operativsystem | 5 | 11 december 2007 10:06 |
| Vista Ultimate | mxmad32 | Windows-operativsystem | 8 | 23 oktober 2007 12:45 |
| Vista Ultimate | HistoryGirl | Windows-operativsystem | 2 | 4:e sep 2007 16:54 |
| Thread Tools | |
| |