![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| "Arial", "sans-serif '] hi, "Arial", "sans-serif '] Olen hv tabletti kannettava tietokone, joka tuli vista asennettu. I oli muutoksia minun os osaksi xp,. Ongelma on i-kirjain haluta dual boot my system n halua näköala jälleen, mutta i didnt tehdä hyödyntämis-CD-levyjä. Olen myös jakaa alkuperäinen osio, joka oli hyödyntämistä files.Is se mahdollista palauttaa minun näköala hyödyntämistä nyt? plz auttaa minua. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile yhteyttä valmistajaan, kannettava tietokone ja katso, voitko saada perintämääräyksellä CD.
| |||
| |||
| Yritin o Use.any 1 Onko parempi ratkaisu sijaan aikoo Hp N Maksajavirastot. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Keskeytetty IBM System Recovery, ikkunat tiedostoja vioittunut | olsureshot | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 22. Jan 2009 01:29 |
| Re asennettu Windows mahdollista periä siirtää suojattu + yksityisiä tiedostoja? | Samantha0101 | General Software Chat | 3 | 30. lokakuu 2008 10:26 |
| Tarvitsetko takaisin tiedostoja FAT16? | sorn | General Software Chat | 1 | 4th Jun 2008 02:51 |
| Kuinka palauttaa tiedostot ikkunat käyttämällä Linux live-cd | Cew27 | Linux & Alternative OS | 7 | 4. Huhtikuu 2008 03:38 |
| Voiko kukaan oppaan minulle, miten voin takaisin osan minun poistetut tiedostot. | jackson12 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 17. toukokuuta 2007 02:21 |
| Thread Tools | |
| |