vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Kuinka palauttaa näköala Recovery?

Reply

Thread Tools
Old 24 joulukuu 2007, 11:00
Uusi Jäsen

Default Kuinka palauttaa näköala Recovery?

"Arial", "sans-serif '] hi,
"Arial", "sans-serif '] Olen hv tabletti kannettava tietokone, joka tuli vista asennettu. I oli muutoksia minun os osaksi xp,. Ongelma on i-kirjain haluta dual boot my system n halua näköala jälleen, mutta i didnt tehdä hyödyntämis-CD-levyjä. Olen myös jakaa alkuperäinen osio, joka oli hyödyntämistä files.Is se mahdollista palauttaa minun näköala hyödyntämistä nyt? plz auttaa minua.
Old 24 joulukuu 2007, 11:48
Administrator Group

Kokeile yhteyttä valmistajaan, kannettava tietokone ja katso, voitko saada perintämääräyksellä CD.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24 joulukuu 2007, 14:03
Uusi Jäsen

Yritin o Use.any 1 Onko parempi ratkaisu sijaan aikoo Hp N Maksajavirastot.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Keskeytetty IBM System Recovery, ikkunat tiedostoja vioittunut olsureshot Windows-käyttöjärjestelmät 3 22. Jan 2009 01:29
Re asennettu Windows mahdollista periä siirtää suojattu + yksityisiä tiedostoja? Samantha0101 General Software Chat 3 30. lokakuu 2008 10:26
Tarvitsetko takaisin tiedostoja FAT16? sorn General Software Chat 1 4th Jun 2008 02:51
Kuinka palauttaa tiedostot ikkunat käyttämällä Linux live-cd Cew27 Linux & Alternative OS 7 4. Huhtikuu 2008 03:38
Voiko kukaan oppaan minulle, miten voin takaisin osan minun poistetut tiedostot. jackson12 Windows-käyttöjärjestelmät 2 17. toukokuuta 2007 02:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.