![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| 'Arial', 'sans-serif'] hi, 'Arial', 'sans-serif'] Ik heb pk tablet laptop die met vista geïnstalleerd. Had ik wijzigingen in mijn os xp,. Het probleem is ik wil mijn dual boot systeem n wil vista opnieuw but i didnt make herstel-cd's. Ik ben ook van splitsing van de originele partitie die herstel files.Is het mogelijk om mijn vista herstel nu? plz help me. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer contact met de fabrikant van de laptop en kijk of u kunt een herstel-cd.
| |||
| |||
| I Tried Use.any nr. 1 hebben een betere oplossing In plaats van Going To Hp N Betalen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Onderbroken IBM System Recovery, Windows bestanden beschadigd | olsureshot | Windows besturingssystemen | 3 | 22 Jan 2009 01:29 |
| Re-geïnstalleerde Windows, mogelijk te herstellen door beschermde + particuliere bestanden? | Samantha0101 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 30 okt 2008 10:26 |
| Noodzaak om bestanden op FAT16? | sorn | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | De 4 juni 2008 02:51 |
| Hoe te herstellen van bestanden van Windows met behulp van een Linux Live CD | Cew27 | Linux & Alternative OS | 7 | De 4 april 2008 03:38 |
| Kan iemand mij leiden hoe kan ik sommige van mijn verwijderde bestanden. | jackson12 | Windows besturingssystemen | 2 | 17 Mei 2007 02:21 |
| Thread Tools | |
| |